Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järjetön ihastus

Vierailija
28.12.2015 |

Olen ollut parin kuukaudenajan ihastunut työkaveriin. Tunne on ihan järjetön, olen vanhempi kuin hän, meillä on eri tavoitteet ja mielenkiinnon kohteet elämässä. Olen tuntenut hänet pidempään, vuosia, mutta ihastuksen tunne tuli vasta nyt vaikka olen aina pitänyt hänestä ihmisenä. Kuitenkaan en ole päässyt tunteesta eroon. Hänen näkemisensäkin saa sukat pyörimään jaloissa. Miksi ihmiset ihastuu henkilöihin jotka eivät järjellä ajatellen ole missään tapauksessa itselle sopivia? Moraalinvartijoille tiedoksi että olemme molemmat sinkkuja, ellei hänellä ole jotain salarakasta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile onneasi. Voi olla vähän aikaa hauskaa. Noilla spekseillä alkuhuuman jälkeen ihastumisen tunteet on muisto vain ja voit jatkaa vanhaan malliin.

Vierailija
2/7 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mun pitäisi vaan repäistä ja pyytää häntä ulos. :-)

Nolostuminen mahdollista pakeistakaan ei tunnu tällä hetkellä pahalta, enemmän mietityttää työyhteisön ryhmädynamiikka sitten kun ihastus on menneen talven lumia.

ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vähän sama, paitsi olemme hyvinkin samanlaisia. Mutta molemmat varattuja, joten mitään ei tapahdu. Viime yönä tosin näin unta että hän sanoi muuttaneensa erilleen vaimostaan. Aamulla tuli häntä kamala ikävä kun lomalla olen.

Vierailija
4/7 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on saatu rukkaset. Omat tunteet vähän sekavat, mutta olen tyytyväinen että tuli kysyttyä.

Vierailija
5/7 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kannattaa yrittää :) eipähän jää mielen päälle. Uutta koukkuun vaan nyt sitten! Muutenkin jos kumppanin haluaa löytää, kannattaa olla aktiivinen itse..

Vierailija
6/7 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt on saatu rukkaset. Omat tunteet vähän sekavat, mutta olen tyytyväinen että tuli kysyttyä.

Kuinka paljon sitä ikäeroa teillä on. Haihtuiko ihastuksen tunne nyt kun sait rukkaset?

Vierailija
7/7 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa, hän on mielestäni aivan loistotyyppi vaikkei minun kanssani ulos lähtenytkään. :-) Toi treffeille pyytäminen oli itselleni aika iso adrenaalipiikki, en usein ( lue: koskaan) pyydä miehiä treffeille, joten tässä hengitän jonkun päivän ja mietin mitä tunnen.

Ikäeroa kymmenisen vuotta.

ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme