Mies suuttui ilman syytä.
Aika sairas tyyppi. Sen kaveri kertoi tulleensa petetyksi ja nyt mies sanoi, "kyllä mä tiedän, että säkin nyt mietit mun pettämistä, kun ollaan aika samanlaisia sen (kaverin) kanssa". Miten joku voi ajatella noin.
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Miksihän.
No kerrohan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksihän.
No kerrohan.
?
Sano sille äijällesi, että "meinaatko sä siis, että se on sun kaverin vika, kun sen tyttöystävä petti sitä? Vai millä logiikalla se, että sä oot samanlainen kuin kaverisi saa MUT pettämään sua?"
Eiköhän pettäminen ole aina enemmänkin pettäjän moraalinen valinta.
Mutta sun mies on tyypillinen mies, ei sillä logiikka pelaa. Taitaa olla rassu itsestään aika epävarma ; )
Nainen pettää aina.
Tämäkin ap yrittää saada vain syyn lutkaamiselleen ja sitä kautta helpotusta omantunnontuskilleen.
Kuule sulla ei oo mitään syytä hävetä itseäsi - oot nainen, etkä voi itsellesi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Sano sille äijällesi, että "meinaatko sä siis, että se on sun kaverin vika, kun sen tyttöystävä petti sitä? Vai millä logiikalla se, että sä oot samanlainen kuin kaverisi saa MUT pettämään sua?"
Eiköhän pettäminen ole aina enemmänkin pettäjän moraalinen valinta.
Mutta sun mies on tyypillinen mies, ei sillä logiikka pelaa. Taitaa olla rassu itsestään aika epävarma ; )
Epävarma on joo. Mutta se pelkää varmaan siksi, kun se itse haluaa niin paljon vähemmän seksiä kuin minä ja oon puutteessa, koska seksiä on n. 3 kertaa vuodessa, mutta en mä silti mieti pettämistä, kun en halua ketään muuta miestä.
Vierailija kirjoitti:
Nainen pettää aina.
Tämäkin ap yrittää saada vain syyn lutkaamiselleen ja sitä kautta helpotusta omantunnontuskilleen.
Kuule sulla ei oo mitään syytä hävetä itseäsi - oot nainen, etkä voi itsellesi mitään.
Just! En oo pettänyt ikinä sen jälkeen kun lopetin juomisen vuosia sitten. Mun mies on ainoa ketä voin edes katsella sillä silmällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen pettää aina.
Just! En oo pettänyt ikinä sen jälkeen kun lopetin juomisen vuosia sitten. Mun mies on ainoa ketä voin edes katsella sillä silmällä.
Kerran pettäjä, aina pettäjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen pettää aina.
Olin vain kännissä niin huono sanomaan ei selvänä ei edes tulis tilannetta mikä vois johtaa pettämiseen ja vaiko tuliskon niin osaisin kieltäytyä.
No eihän sitä kännissä pettämistä lasketa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen pettää aina.
Olin vain kännissä niin huono sanomaan ei selvänä ei edes tulis tilannetta mikä vois johtaa pettämiseen ja vaiko tuliskon niin osaisin kieltäytyä.
Juujuu.
Entäs kun seuraavankerran taas otat vähän skumppaa?
Vierailija kirjoitti:
Nainen pettää aina.
Alentuva provo?
Voin kyllä kuvitella moisen kirjoittajan ulkonäön... ja vähän muutakin. 😕
Miksihän.