Vierailija

Ja ehkä vielä yökylään. Sitten ne syövät sinun ostamasi ruoat, eivätkä osallistu kuluihin. Olettavat, että jaksat kuunnella heidän jankkaamistaan omasta elämästään ja kuuntelet siinä samalla vielä parit herjat käyttäytymisestäsi miestäsi kohtaan tai kotisi ylläpidosta. Itse olet niin hemmetin tyhmä, ettet koskaan osaa sanoa ei, etkä tajua, ettei tuollaista ystävää edes tarvitse.

Kommentit (9)

Vierailija

Kaverit jotka kutsuvat itsensä kylään ovat aivan ihania. Nykyään niin harva kyläilee.

Hyväksikäyttäjille pitää kuitenkin laittaa stoppi. Ihan itse voit kieltäytyä tarjoamasta ruokaa tai yöpaikkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sanot, että nyt on muuta menoa. Joku toinen kerta sitten.

Tajusin tämän vasta sitten, kun olin todennut, ettei meillä mitään menoa ole...

Vierailija

Ens kerralla ehdotat paikallisessa pitseriassa käyntiä tai pitsan tilaamista koska et "ehtinyt" kauppaan. Ja jokainen maksaa oman pitsansa.

Vierailija

Voihan kaveria pyytää tuomaan jotain syötävää? Yllätysvieraille tarjoan yleensä sitä mitä itsekin söisin eli ei ole niin erikoista safkaa, ettenkö voisi kuluista vastata. Mutta harvoin kukaan kutsuu itseään kylään, useamminkin saisi... Yökylässä ei kukaan ole ollut vuosiin.

Vierailija

Mua ei haittaa itsensä kutsuvat kaverit. Kahvin keitän ja meillä ei yleensä oikeestikaan ole ruokaa ja jos on, kyllä sen saa syödä, kiva saada ruokaseuraa.
Teetkö koskaan niille samaa, että menet kylään ja syöt, jauhat asioista jne?

Vierailija

Tämän sortin ystävät ovat kyllä ihania. Etenkin yksi ystäväni, joka tuli oikein yökylään, valitti koko ajan ihan kaikesta, ei kuunnellut sanaakaan mitä sanoin, oli pahalla tuulella ja väitti olevansa "vaikeasti masentunut". Tämän lisäksi oletti minun passaavan hänelle kaiken nenän eteen, koska olihan niin ihanaa, että hän oli tullut minua tapaamaan.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat