Vierailija

En olisi uskonut, että kirjoitan tällaisesta vauvapalstalle, mutta never say never.. Minulla ja uudella miesystävälläni oli eilen ensimmäistä kertaa seksiä, ja kaikki sujui todella hyvin. Ihmetystä aiheutti vain miehen kivekset, joista toinen oli omaan silmääni normaali ja toinen todella isokokoinen ja ehkä jopa vähän kova. Tämä suurempi kives oli n. 4-5 kertaa isompi kuin kaverinsa. Googlettelulla löytyy vaan kivessyöpäjuttuja yms ja ajattelinkin kysyä teiltä, onko teillä asiasta kokemusta ja mistä oli tuolloin kyse? Tietenkin voisin kysyä mieheltä itseltään ja todennäköisesti kysynkin, mutta todennäköisesti aihe on miehelle arka ja olemme vasta suhteemme suhteen niin alkutekijöissä, niin ajattelin kokeilla täältä ensin.

Kommentit (17)

Vierailija

Mulla on myös oikea kives tilavuudeltaan luokkaa viisinkertainen vasempaan verrattuna. Koskaan ei kukaan lääkäri ole pitänyt sitä ongelmana.

M43

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mulla on myös oikea kives tilavuudeltaan luokkaa viisinkertainen vasempaan verrattuna. Koskaan ei kukaan lääkäri ole pitänyt sitä ongelmana.

M43

Hyvä tietää. Uskoisin kyllä, että mies on käynyt tutkituttamassa kiveksensä (itse ainakin kävisin), joten hyvä kuulla, että tuo voi olla ihan normaalia. Itseäni asia ei haittaa yhtään, lähinnä juurikin miehen terveys huolestuttaa.

Vierailija

Tuo että miksi se on niin kova, on vähän outoa. Mutta ehkä hän itse tietää mistä on kyse. Eihän sillä käytännön kannalta ole merkitystä, jos mies vain on terve. 

Vierailija

Mä varmasti kysyisin jotain törppöä, kun en paremmin osaa. Olisin huolissani terveydestä. En tiedä voiko tuollainen olla vaaraton.

Vierailija

Kivesten välillä lienee aina vähän koko eroa, mutta jos koko ero on huomattava ja jos ne vielä tuntuvatkin erilaisilta, niin on paljon mahdolista että siellä on kasvain tms.

Kyllä sitä kannattaa hyvässä hengessä kysyä. Miehellä voi olla siihen vastaus, tai sitten ei ole itse kiinnittänyt asiaan huomiota. Heteromies on aika harvoin kopeloinut toisten miesten kiveksiä jotta tietäisi mikä on tavanomaista. Tai sitten mies on huomannut poikkeavuuden, mutta ei ole koskaan uskaltanut esitellä kivestään lääkärille. Tarvii ehkä pientä rohkaisua asiaan.

t.mies

Vierailija

Se, että sinä häpeät eriparitissejäsi, ei tarkoita, että mies häpeäisi kiveksiään. Joten kysy suoraan sen sijaan, että ruikutat täällä nettipalstalla.

Vierailija

Pieni kokoero varmaan ok, mutta jos toinen on huomattavasti isompi, niin kyse voi tosiaan olla esim.kasvaimesta.

T. Yksi, jonka puoliso on sairastanut kivessyövän

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kauanko olette tapailleet? Luulisi, että olisi kuitenkin kertonut jos sairastaisi syöpää tai olisi kasvain.

Näin itsekin ajattelen. Olemme tunteneet jo yli vuoden, mutta vasta nyt suhde on alkanut syventymään. Jotenkin miehen tuntien ajattelisin, että hän olisi ottanut asian puheeksi, jos kyseessä olisi jotain vakavaa. Tuntuu jotenkin törpöltä alkaa ihmettelemään ja kyselemään jos asia onkin ihan normaali, mutta asia vaivaa mua sen verran paljon, että varmaankin kysyn asiasta, ellei hän ehdi ensin.

Vierailija

Itse en ainakaan heti alkuun kysyisi. Jos kyseessä on jotain vakavampaa, uusi miehes varmasti sanoo siitä, kunhan on keränny rohkeutta. Sanotaanko vaikka, että jos muutaman kuukauden päästä ei ole sanonu mitään itse niin saattaisin kysästä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat