Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Tuttavapiirissä jo monta tällaista tapausta. Miehet on hyviä ystäviä keskenään, toinen seurustelee toinen sinkku. Ei mene kauaa kun varatun tyttöystävä alkaa kiehnätä sinkun kyljessä kaivaten huomiota. Tilaisuuden tullen sänkyyn asti. Mikä naisia vaivaa? Haluavatko vaan yrittää rikkoa kaverusten välit vai tehdä miehensä mustasukkaiseksi vai osoittaa itselleen että kaikille kelpaa? Yrittäkää edes puolustella itseänne, katsotaan uskonko!

Sivut

Kommentit (35)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Usein miehen kaverissa on jo valmiiksi jotain tuttua eli samaa kuin omassakin miehessä, koska kerran kavereita ovat. Uusi on kuitenkin aina uusi, joten kaverin jutut saattavat viehättää oman miehen juttuja enemmän, vaikka samantapaisia olisivatkin.

Toinen syy on ehkä se, että tilaisuus tekee varkaan. Jos potentiaalinen ihminen sattuu lähipiiriin, niin ehkä kiinnostus vain pääsee heräämään. Samapa sille, mitä kautta mies ja nainen kohtaavat, mikäli toisen kanssa natsaa. Jos vielä vietetään paljon aikaa yhdessä, niin tunteet pääsevät voimistumaan.

Mutta miehen kaverit (ja miesten näkökulmasta kavereiden muijat) on totaalisen nounou, vain paskin wt-porukka pettää kavereiden kanssa. Tämä porukkaa saattaisi vehdata miehen kaverin kanssa esim. tehdäkseen omansa mustasukkaiseksi tai vaikka pelkästään kovan kännin ja siitä syntyvien himojen takia, mutta wt-porukkaa ei lasketa.

Vierailija

Luultavasti se nainen vaan huomaa, että taitaisi sopia yhteen paremmin sen kaverin kanssa kuin sen kanssa jonka kanssa seurustelee. Näin kävi itsellekin. Aloin aikanaan seurustella netin kautta tapaamani miehen kanssa. Tuntui että ei niin kauheasti natsaa, mutta kun alkoi jo ikää olla ja mies oli kuitenkin ihan kunnollinen ja ok, niin halusin yrittää olla hänen kanssaan. Mutta niin siinä kävi että ihastuin hänen kaveriinsa ja hän minuun, ja meistä lopulta tuli pari. Ei siinä minusta mitään pahaa ole.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Luultavasti se nainen vaan huomaa, että taitaisi sopia yhteen paremmin sen kaverin kanssa kuin sen kanssa jonka kanssa seurustelee. Näin kävi itsellekin. Aloin aikanaan seurustella netin kautta tapaamani miehen kanssa. Tuntui että ei niin kauheasti natsaa, mutta kun alkoi jo ikää olla ja mies oli kuitenkin ihan kunnollinen ja ok, niin halusin yrittää olla hänen kanssaan. Mutta niin siinä kävi että ihastuin hänen kaveriinsa ja hän minuun, ja meistä lopulta tuli pari. Ei siinä minusta mitään pahaa ole.

No ei tietenkään petturin itsensä mielestä ole mitään pahaa. Kummallistahan se olisi, jos julkisesti tunnustaisi olevansa liero, selän takana vehkeilevä ja kaksinaamainen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No ei tietenkään petturin itsensä mielestä ole mitään pahaa. Kummallistahan se olisi, jos julkisesti tunnustaisi olevansa liero, selän takana vehkeilevä ja kaksinaamainen.

En minä ainakaan ketään pettänyt. Meillä ei ollut sen miehen kaverin kanssa seksiä eikä mitään seksuaaliseen viittaavaakaan ennen kuin erosin siitä jonka kanssa alkuun seurustelin. Ei se niinkään voi mennä, että mun olisi pitänyt loppuikä olla vaan sen alkuperäisen kanssa vaikka ei kummoisesti yhteen sovittukaan, vain siksi että on niin ikävää joutua jättämään toinen. Nämä miehet on muuten edelleen keskenään kavereita ja minäkin samassa kaveriporukassa pyörin, ei ole kenelläkään enää siitä pahaa mieltä.

Vierailija

Se on vain elämää. Olisi täydellistä jos kaikki löytäisivät heti puolison jonka kanssa on niin ihanaa ja sopivaa että kukaan ei pääse vetämään mattoa alta. Ei missään elämän vaiheessa.

Itse olen jo elämän ehtoopuolella. No en nut ihan vielä . Saman kanssa oltu yhdessä 33v.
Nyt sitten on käynyt juuri noin että eräs tyyppi on Ikäänkuin "vahingossa" päässyt kiilaamaan itseään ajatuksiini. Vaikuttaa siltä että se olisi molemminpuolinen kiilaus😊.

Mietin harva se päivä keskinäistä hömpötystämme jota vähän on aina silloin tällöin kun jossakin tapaamme. Että eihän se voi aivan kamalaa ja väärin olla jos vaikka joskus halaamme ja tanssimme "lähihitaita" jos tilaisuus tulee. Voipi tietysti olla että sellaisen tilanteen ollessa päällä , se saattaisi riistäytyä käsistä. Olisiko se nyt enää niin kamalaa?
Nuoria emme enää tosiaan ole. Mutta varattuja kylläkin.

Vierailija

Ihastun yleensä aina kavereihini ja unelmani on että seurustelukumppani olisi myös paras ystäväni. Valitettavasti olen huomannut että se ystävyys jotenkin vähitellen kuolee ja näivettyy seurustelun alkaessa. Tuntuu että kun muuttuu tyttöystäväksi ei ole enää oikea kaveri. Eksäni suhtautuminen minuun muuttui täysin sen jälkeen kun aloimme seurustelemaan. Minusta tuli itsestäänselvyys ja minut jätettiin ulkopuolelle kaikesta hauskanpidosta. Vähitellen aloin ihastumaan eksäni kaveriin. Hän oli minua kohtaan mukava, reilu ja kohtelias, niinkuin eksäni ennenkuin aloimme seurustelemaan.

Jätin poikaystäväni kun tajusin että suhteemme ei ikinä tule täysin tyydyttämään minua. Hänellä oli muutenkin sellainen "bros before hoes" asenne mikä loukkasi minua sillä tiesin olevani hänen miespuolisia kavereitaan vähempiarvoisempi. Haluaisin vain miehen jolle olen tasa-arvoinen kumppani en "pelkkä" tyttöystävä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Se on vain elämää. Olisi täydellistä jos kaikki löytäisivät heti puolison jonka kanssa on niin ihanaa ja sopivaa että kukaan ei pääse vetämään mattoa alta. Ei missään elämän vaiheessa.

Itse olen jo elämän ehtoopuolella. No en nut ihan vielä . Saman kanssa oltu yhdessä 33v.

Nyt sitten on käynyt juuri noin että eräs tyyppi on Ikäänkuin "vahingossa" päässyt kiilaamaan itseään ajatuksiini. Vaikuttaa siltä että se olisi molemminpuolinen kiilaus😊.

Mietin harva se päivä keskinäistä hömpötystämme jota vähän on aina silloin tällöin kun jossakin tapaamme. Että eihän se voi aivan kamalaa ja väärin olla jos vaikka joskus halaamme ja tanssimme "lähihitaita" jos tilaisuus tulee. Voipi tietysti olla että sellaisen tilanteen ollessa päällä , se saattaisi riistäytyä käsistä. Olisiko se nyt enää niin kamalaa?
Nuoria emme enää tosiaan ole. Mutta varattuja kylläkin.

Lisään vielä että emme ole perhetuttuja ja minä vain tiedän tämän miehen.

Vierailija

Kaveri oli itselle täydellisesti sopiva.
Ihminenhän on pohjimmiltaan eläin ja valitsee uroksen/naaraan, jonka kanssa lisääntyä.
Ihminen on nisäkäs. Vaikka se usein unohdetaankin sattuneesta syystä..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

En minä ainakaan ketään pettänyt. Meillä ei ollut sen miehen kaverin kanssa seksiä eikä mitään seksuaaliseen viittaavaakaan ennen kuin erosin siitä jonka kanssa alkuun seurustelin. Ei se niinkään voi mennä, että mun olisi pitänyt loppuikä olla vaan sen alkuperäisen kanssa vaikka ei kummoisesti yhteen sovittukaan, vain siksi että on niin ikävää joutua jättämään toinen. Nämä miehet on muuten edelleen keskenään kavereita ja minäkin samassa kaveriporukassa pyörin, ei ole kenelläkään enää siitä pahaa mieltä.

Vaikka et pettänyt, ja vaikka miehet ovat edelleen kavereita, niin olisi voinut käydä paljon pahemminkin. Kyllä tuo on monelle kova paikka. Voi samalla menettää sekä naisen että kaverin. Kyllä miehen kannattaa pitää naiset ja kaverit erillään paitsi jos kaverit on selkeästi sellaisia, ettei ne kiinnosta omaa naista ollenkaan. Jos pientäkin kiinnostusta havaittavissa, niin varmuuden vuoksi näkee niitä kavereita vain itsekseen.

Vierailija

Tässä tarkoitettiin varsinkin niitä jotka haluavat kyllä olla sen oman miehensä kanssa mutta tykkäävät haistella vieraampaa ruohoa.

Vierailija

En olisi voinut kuvitellakaan lisääntyväni exäni kanssa.
Yhtä isoa riitaa koko suhde. Ei sellaiseen kukaan tervejärkinen lasta tee.
Nykyinen (silloisen poikkiksen kaveri) itselle täydellinen mies ja täydellinen isä.
Kyllä niiden kemioiden on kohdattava, että voi yhdessä olla! Muuallakin kuin sängyssä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyllä miehen kannattaa pitää naiset ja kaverit erillään paitsi jos kaverit on selkeästi sellaisia, ettei ne kiinnosta omaa naista ollenkaan. Jos pientäkin kiinnostusta havaittavissa, niin varmuuden vuoksi näkee niitä kavereita vain itsekseen.

Kun kerran joku luotettu "kaveri"  vie oman seurustelukumppanin selän takana vehkeilemällä, ei välttämättä enää koskaan esittele seuraavia naisia kavereilleen. Aikuisia ihmisiä ei voi kahlita, mutta ei sitä tarvitse vehkeilyjä helpottaakaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tässä tarkoitettiin varsinkin niitä jotka haluavat kyllä olla sen oman miehensä kanssa mutta tykkäävät haistella vieraampaa ruohoa.

Siksi olen sen kannalla, että miehen kannattaa pitää naiset ja kaverit erillään paitsi jos kaverit on selkeästi sellaisia, ettei ne kiinnosta omaa naista ollenkaan. Jos pientäkin kiinnostusta havaittavissa, niin varmuuden vuoksi näkee niitä kavereita vain itsekseen.

Vai onko naisilla jotain vastaväitteitä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä miehen kannattaa pitää naiset ja kaverit erillään paitsi jos kaverit on selkeästi sellaisia, ettei ne kiinnosta omaa naista ollenkaan. Jos pientäkin kiinnostusta havaittavissa, niin varmuuden vuoksi näkee niitä kavereita vain itsekseen.

Kun kerran joku luotettu "kaveri"  vie oman seurustelukumppanin selän takana vehkeilemällä, ei välttämättä enää koskaan esittele seuraavia naisia kavereilleen. Aikuisia ihmisiä ei voi kahlita, mutta ei sitä tarvitse vehkeilyjä helpottaakaan.

Näin juuri. Jos vähänkin kiinnostusta näyttää olevan, niin ei kannata asiaa helpottaa, vaan pitää naiset ja kaverit erillään.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat