No niin, opettaja pisti lahjansa (paskimmat) huuto.nettiin!
Heh, koko some nauraa mitä kaikkea muija onkaan saanut! Siellä on meidänkin antama Iittala myytävänä.
Kommentit (9)
Huutonetissä tavara ei juuri liiku. Itse ostan kaiken ebaysta. Tuikkukuppi on siellä vielä viidenkin vuoden päästä. :-)
No pistäisin minäkin myyntiin ne tavarat, joita en tarvitse/halua. Miksi ihmeessä opelle tarttee raijata roinaa, miksei esim. itsetehty kiitoskortti voisi riittää. Ne voi sentään pistää hyvillä mielin roskiin ajan kuluessa. Tyhmintä mitä voi tehdä, on ostaa jotain sisustussälää, kun ihmisillä on niin erilaiset maut. Tunnettu merkki voi olla "arvokasta" tai yleisesti arvostettua, mutta itse esimerkiksi inhoan niin Iittalaa kuin vaikkapa Marimekkoakin. Blääh.
Provopelle se vaan jaksaa veivata väsynyttä trollaustaan.
Vierailija kirjoitti:
Heh, koko some nauraa mitä kaikkea muija onkaan saanut! Siellä on meidänkin antama Iittala myytävänä.
Miksi ope tarvii lahjan tai Iittalaa??
On virassa, tekee työnsä ja saa siitä palkan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ope tarvii lahjan tai Iittalaa??
On virassa, tekee työnsä ja saa siitä palkan.
Nimenomaan. Miksi syötät provo-ap opea kädestä Huutiskamalla?
Taitaa opella olla rahan kiilto silmissä.
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Ei mua vaan naurata, lähinnä haukotuttaa. Menee teidänkin iittala halvalla sinne, missä sille on käyttäjiä. Hankkikaa parempia lahjoja ens kerralla.
Antakaa kunnon lahjoja, jotta opettaja saa niistä paremman hinnan. Opettajilla on paska palkka.
Oma moka kun ostat opettajalle Iittalan astioita lahjaksi. Opettajalle riittää jokin seuraavista kukka/suklaarasia/hieno kynä/nahkavihko.