Mitä olisit halunnut joululahjaksi (mutta et saanut)?
Itse olisin halunnut villasukkia ja jonkun hyvän kirjan.
Kommentit (29)
Jonkun kivan korun. Tai hyvän kirjan. Damaskus-taotun veitsen. Yhden hauskan pelin. Uuden kylpytakin. Kastehelmi-astioita. Michael Korsin laukun. Talvikengät. Yrttienkasvatus"laitteen". Hierontalahjakortin. Pullon hyvää viiniä. Uuden sängyn.
Mutta ihan oikeasti ja kaikkein eniten olisin halunnut jouluksi seuraa.
Villasukat. Mummo on ollut niin paljon lapsenvahtina, ettei ole ehtinyt kutoa syksyllä normaaliin tapaan.
selasita tuoksua mitä voi laitaa alapäähän eli pilljun
Sukkia ja talvikengät... Käyn ostamassa itse alesta.
Täältä saisi miehen se nainen joka ensimmäisenä ehtii.
Sinkkumies
Villasukat ja hierontalahjakortti.
Yks H.P. Lovecraftin novellikokoelma.
Lankoja, puisia neulepuikkoja, neulekirjoja, käsityökurssin, konserttiliput kahdelle, viikonloppuloma Prahassa tai jossain... Mulle vois antaa kaikenlaista, en tiedä miten se on miehestä niin vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
Pus <3
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
Sinullapa on kriteerit. En kelpaisi. Ja asut kuitenkin toisella puolella maata.
Vierailija kirjoitti:
Iittalan Tanssi-sarjan keittiöpyyhkeen ja taikinanuolijan. Mutta kukaan ei kysynyt tänä vuonna toiveita.
Ei kysynyt multakaan kukaan toiveita ja niinpä ostin itselleni joululahjaksi Tanssi-sarjan keittiöpyyhkeen ja kulhon sekä taikinanuolijan ja uuden irtopohjavuuan :-)
Hyviä jouluruokia. Piti tyytyä kalkkunaan ja appiukon kamalaan christmas puddingiin.
Sain paljon hyviä lahjoja, mutta niiden lisäksi toivoin uusia rintaliivejä (lahjakorttina tamperelaiseen Patricia-kauppaan), suklaata ja yöpukua, sekä paria kirjaa.
Villasukat olisivat olleet ihanat. Kukaan ei kuitenkaan tänä vuonna ollut ehtiä neuloa. Ehkä sitten synttäreiksi, jotka ovat kohta tulossa.
Iittalan Tanssi-sarjan keittiöpyyhkeen ja taikinanuolijan. Mutta kukaan ei kysynyt tänä vuonna toiveita.