Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Tuttavapiirissä tällainen tapaus ja mietin onko tämä yleistäkin? Kun itse olin 20 v. ei kyllä kenelläkään kaverilla ollut viisikymppistä miestä. Miksi nuori nainen haluaa elää viisikymppisen elämää. Todella surullista.

Sivut

Kommentit (32)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Minulla on ollut 38 vuotta vanhempi seksilelu jo muutaman vuoden ja todella kivaa on ollut. Mitä se kellekään kuuluu jos ihmiset nauttivat toistensa seurasta?!

Vierailija

En haluakaan viisikymppistä, vaan nelikymppisen. Mitään toivoa ei kyllä ole, mutta ihan sama.
Ja ennen kun joku tulee ulisemaan, niin kumpikaan ei ole varattu.

Vierailija

Ymmärrän jos jostain huonomman elintason maasta nuori nainen lähtee vanhemman miehen matkaan, valinnanvaraa ei kaikkialla ole, mutta hei nyt ollaan Suomessa. Kyse on suomalaisesta tytöstä. Eikö nuorena pitäisi käydä baareissa ikäistensä kanssa eikä isänsä ikäisen kanssa. No, tässä tapauksessa ei tunnu arvostelukykyä miehelläkään olevan. Ja nro 2 kommentoijalle totean, että elän itse ihan mielelläni aikuisen naisen elämääni tasaveroisessa parisuhteessa. Nuoruudessa tuli elettyä nuoren naisen elämää ikäiseni poikaystävän kanssa. Keskity sinäkin omaan elämääsi vai onko siinä jotain vialla.
Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raha.

Miksi kuvittelette, että raha on nro.1?

Tai miksi kuvittelette vanhemmalla miehelle olevan enemmän rahaa kun nuoremmalla? 

Vierailija

Typy tarvii sponsorin. Tämä oli ihan yleistä jo minun opiskeluaikanani 80 -luvulla. Naisilla yleisenpää, mutta myös muutama miespuolinen opiskelukaveri rahoitti opiskelunsa noin, siis vanhemman naisen avulla. Valmistuttuaan vaihtoivat ikätoveriinsa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Typy tarvii sponsorin. Tämä oli ihan yleistä jo minun opiskeluaikanani 80 -luvulla. Naisilla yleisenpää, mutta myös muutama miespuolinen opiskelukaveri rahoitti opiskelunsa noin, siis vanhemman naisen avulla. Valmistuttuaan vaihtoivat ikätoveriinsa.

Missä opiskelit ja minä vuosina??

Omana opiskeluaikoinani vuosina 83-87 ei ollut yleistä.

Vierailija

Tänä päivänä nuoret naiset jahtaa vanhoja varakkaan näköisiä miehiä merkkilaukkujen toivossa. Näin ystävättären 19v tytär, joka ei ole merkkituotteiden perään, on omista kavereistaan kertonut ja asiaa ihmetellyt että miten nuo voivat vokotella isänsä ikäisiä tai jopa vanhempia! Sitten esittelevät saavutuksiaan eli esineitä muille baareissa.

Aina kun näkee parikymppisen jolla tonnin parin laukku olalla tai kädessä, niin tuo tulee kieltämättä mieleen.

Vierailija

Ap:lle tiedoksi: Noi mun opiskelukaverit kyllä bilettivät siinä missä me muutkin ja viettivät aikaa ikätovereidensa kanssa. Oikeastaan enemmänkin, koska heillä biletys ei ollut rahasta kiinni. Kyllähän nw gubet mammat yritti rajoittaa, mutta mitäpä se auttoi. Jos tässä jotain pitää sääliä niin niitä vanhoja miehiä ja naisia, joita kusetettiin. Mutta saivathan hekin seksiä ja unelmansa. Kun entinen sponsoroitava sai siivet alleen, uusi ilmestyi kuvioihin, näin se meni silloin ja menee varmaan nykyäänkin.

Vierailija

Omalla kohdallani se oli raha. Oli kiva kun aina oli siiderit kaapissa odottamassa, mies kokkasi, vei matkoille ja kustansi aina kaiken kun olimme yhdessä. Ei se mitään vakavaa ollut minulle koskaan, mies oli kyllä täysin hullaantunut. Eikä se seksikään nyt niin kummoista ollut mutta toisinaan annoin velvollisuuden tunteesta. Ei hän varmaan muutoin olis mua niin kauaa jaksanut.

Lisäks auttoi aina jos oli auton kanssa ongelmia tai tarvi kotona jotain lampun vaihtoa ja sen sellaista mitä oman ikäiset ei osanneet. Puhumattakaan hienoista lahjoista, kännykkää, tietsikkaa, koruja yms.

Same will go on and on

Vierailija kirjoitti:
Jaha, olet oppinut känteistämään juttusi. Hoitoa sä siltikin tarvit tähän pakkomielteeseesi.

Niin,aivan täysin  keksaistultahan tämä taas vaikuttaa,tämäkin aloitus, mutta kyllä se vähintään yhtä keksaistu oli sekin  "bussipysäkki,sade,herrasmies,sateenvarjo & ladyn puhelinnumeron pyytäminen" ( ...se silloin  aikanaan alkusyksystä täällä .)

(...jos vielä muistatte sen uuvuttavan lukea,  lähes  kilometrin pituisen 'ikis'-keskusteluketjun .  )

Että ihmiset viitsivätkin kuluttaa päiväänsä ottamalla kantaa näihin tällaisiin (ihan läpinäkyvästi ) sepitettyihin höpö-höpö juttuihin*).

Keksikää tekin jotain parempaa tekemistä ja jätetään ensi vuoden nämä vastaavat provoilijat keskustelemaan keskenään,niin palstan taso kohoaisi edes hiukan. 

(...jotka *)huom:eivät todellakaan ansaitse edes mitään hienoa 'sadun' nimeä)

Näin sanon (vaikka tiedänkin sen olevan turha toivo ja 'a false hope'...

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat