Mistä kaunis juhlamekko 1-v kuvaukseen?
Kommentit (10)
Minulla oli lapsen 1v kuvaa varten useampi asukokonaisuus mukana, vaihdettiin pari kertaa asua taustan mukaan.
Vaate saisi minusta olla pehmeä, mekko voi helposti " pönköttää" .
Parhaat kuvat tuli kivassa t-paidassa ja housussa, myös farkkuhaalari ja vaaleanpunainen paita olivat tytöllä aika pirteät.
Prince&Princessistä joku kiva Ellen setti tai Burberry?
Ihmiset on erilaisia, toiset haluaa pukea lapsensa mekkoon ja toiset farkkuihin. Miksipä ei?
Sais nähdä mitä mieltä olen sitten kun sen aika koittaa.
Miksei lasta saisi pukea juhlavasti? Siihenkö tämä nykyinen suuntaus on menossa? Olen jopa nähnyt että toisten häihin mennään farkuissa ja t-paidassa. Kyllä sen verran pitäisi toisten juhlaa kunnioittaa että pukeutuisi. Meillä ainakin on aina pidetty siitä kiinni että kun on juhlat niin silloin pistetään juhlavaatteet, tytöille mekot ja pojille puvut eikä kukaan ole ikinä tullut sanomaan että ovatpa luonnottoman näköisiä. Surullista että juhlapukeutumista halveksitaan.
että sitä valokuvaa katselee paljon mielummin kun lapsi on siinä luonnollinen, eikä pyntätty.
Yks valokuvaaja sanoi kerran, että jopa luonnollinen ilme (aikuisella) on parempi, kuin väännetty tekohymy eli siihen kuvaan ei niin helposti kyllästy. Oma asias mitä teet, mutta älä sitten itke-
T: se luonnollisuuden kannattaja.
Lapsi tottuu juhlavaatetukseenkin. Meillä ollaan samalla linjalla kuin ylempi kirjoittaja, enkä kyllä ole huomannut että potrettikuvissa olisi tekohymyä. Eihän se luonnollisuus ole yhteydessä vaatetukseen vai onko? Toiset lapset ovat hyvinkin kameraujo, tai muuten vaan kameraan tottumattomia. En kyllä nähnyt ketään kuka täällä olisi ' itkenyt' kuten luonnollisuuden kannattaja sanoi.
Vertaapa kahta lapsesta otettua kuvaa (nimenomaan kuvaamossa), joissa toisessa lapsella on tavallinen vaatetus ja toisessa juhlavaatetus, kumpaan luulet kyllästyväsi helpommin?
meillei oo ikinä otettu kuvia kuvaamossa, kotona vaan mies, mutta mä luulen etten kyllästy ikinä katteleen oman kullanmurun kuvia. on se niin rakas!