Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Joo...joulu tuli ja meni ja toi tullessaan tollaset maxit puuterina ja valkeena.Mikähän fetissi miehellä lienee,kun tällaiset oli mulle ostanu?!?Ei oo ikinä moisia ollu,mut kai näitä vois ehkä ainakin kokeilla vaikka "aika" erikoiselta nää kyllä näyttää.Saikos muut näitä lahjaks toivomattaan?

Kommentit (9)

Vierailija

En saanut nyt, mutta joskus olen anopilta saanut ihan muuten vaan. Näyttävät karseilta, mutta onhan ne mukavat jaloissa.

Nyt sain L-kokoiset legginsit. Olen kokoa S tai max M.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No en saanut mutta kelpaisi kyllä, parhaat alkkarit.

Rohkaisin mieleni kommentistasi ja vedin nää puuteriset jalkaan saunan jälkeen...onpa muuten ihanan tuntuiset.Ei kiristä mistään ja istuu napakasti joka puolelta. Huh,vaan miltä ne näyttää...aika "eksoottiset" on kyllä.

T:AP

Vierailija

On se kyl mies menny sekaisin, aamulla kun se näki mut nää puuterimaxit päällä. Ootin että se naureskelee ja keksii tapansa mukaan jonkun typerän mamma-kommentin näistä, mut sehän vallan villiinty näistä ja sano  töihin lähtiessään ett nää alkkarit olikin paljon paremmat mun päällä kuin mitä ois voinu kuvitellakkaan. Kävi ihan kuumana ja sano oottavansa kiihkeesti iltaa kun tulee töistä...onneks on lapset hoidossa ;) Pitäisköhän toi mies viedä nyt lääkäriin, musta nää alkkarit on edelleenkin kaikkee muuta kuin seksikkäät. Mut mahtavan mukavat päällä nää kyllä on.Kai näihinkin vois tottuu kun mieskin kerran tykkää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
On se kyl mies menny sekaisin, aamulla kun se näki mut nää puuterimaxit päällä. Ootin että se naureskelee ja keksii tapansa mukaan jonkun typerän mamma-kommentin näistä, mut sehän vallan villiinty näistä ja sano  töihin lähtiessään ett nää alkkarit olikin paljon paremmat mun päällä kuin mitä ois voinu kuvitellakkaan. Kävi ihan kuumana ja sano oottavansa kiihkeesti iltaa kun tulee töistä...onneks on lapset hoidossa ;) Pitäisköhän toi mies viedä nyt lääkäriin, musta nää alkkarit on edelleenkin kaikkee muuta kuin seksikkäät. Mut mahtavan mukavat päällä nää kyllä on.Kai näihinkin vois tottuu kun mieskin kerran tykkää.

Tän siis kirjoitteli AP, unohtu vaan äsken innostuksissaan mainita

Vierailija

Se Midi on kyllä vielä parempi. Ja Sloggeja on myös pitsireunoilla ja  muina väreinä kuin valkoinen ja puuteri.

t koko aikuisuutensa vapaaehtoisesti Sloggeja käyttänyt

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Se Midi on kyllä vielä parempi. Ja Sloggeja on myös pitsireunoilla ja  muina väreinä kuin valkoinen ja puuteri.

Ai, onks näitä samanlaisia mideinäkin? En ainakaan samanlaisii midi nimisenä googlaamalla löytäny. Joku tai-malli löyty, onks ne muuten samat?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ai, onks näitä samanlaisia mideinäkin? En ainakaan samanlaisii midi nimisenä googlaamalla löytäny. Joku tai-malli löyty, onks ne muuten samat?

Tietääkö kukaan vastausta ylläoleviin kysymyksiin noista malleista?

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat