Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Tämä kyseinen nainen harrastaa tango tanssia ja strippausta... Hyi hitto,että ällöttää ajatellakin asiaa! Saati katsoa!

Mitä mieltä muut olette? Voiko yksi sata kiloinen läski harrastaa strippausta?

Kommentit (6)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
liian paksu perhonen

Tottakai voi. Jokainen voi tehdä mitä haluaa, jos ei vahingoita muita. Ei ole mitään rajoituksia ulkonäön suhteen.  Vaikka yli satakiloisia olisi viisi samassa ryhmässä.

Ei kai sinun ole sitä pakko katsoa ja ajatella, jos et halua?

Vierailija

Mä lähden kohta baariin ja otan sieltä itelleni jonkun pikku ukkelin, se saa kattoa kun otan housut pois ennenku panen sitä kunnolla.

Vierailija

Mä ainakin! :D Mun harrastuksiin kuuluu juuri tuo tango tanssi ja strippaaminen. Olen muiden mukaan todella yli painoinen ,kun vaaka näyttää rahtiasemalla koko naiset 146 kiloa. Mutta kun tää elämä ei perustu millekään mittauksille ,vaan terveille elin tavoille ja hyvälleololle! Ja lihakset painaa!!!

Elikkäs olen juurikin tyytyväinen ja syön kaikkea mitä huvittaa,mutta terveellisesti ja pieniä annos kokoja sekä tiheään. Juon myös paljon lähde vettä.

Käyn myös juoksu lenkillä pari kertaa viikossa ja kunto pyörää poljen useasti päivässä. Nakki kioskillakin joskus poikkean, mutta siellä on aika pienet annos koot. Ja haluan rahalleni kuitenkin vastinetta.

Haluaisin kyllä sovittaakaikkia ihania vaatteita, jotka eivät vielä mahdu päälle, kun laihdutan koko ajan, mutta ensi keväänä jo tanssahtelen minarissa, saattepa nähdä! Laitan tänne sitten kuvia :)

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat