Aspergerilla oli mukava joulu kyllä
Tästä joulusta ei saa kertoa. Heti poistetaan teksti!
Kommentit (86)
Voi apua. H:n kanssa kommunikointi on näköjään sama kuin koittaisi keskustella rakentavasti 3-vuotiaan kanssa. Aina jännästi se vika löytyy ihan muualta kuin itsestä, valitetaan kun täällä tulee ikäviä kommentteja ja paha mieli, ja sitten jatkuvasti laitetaan uutta ketjua itse pystyyn ja pidetään se ylhäällä vastailemalla itse itselleen. Kierre on valmis ja sekoilut jatkuu.
Vierailija kirjoitti:
Terve ihminen ei koskaan hakkaa lemmikkejään, näin ei myöskään toimi aspeger, vaikka niin luulettekin!
Pilkkua edeltävä osa pitää paikkaansa, pilkkua seuraava sen sijaan ei.
Aspeger ei ole käynyt täällä vuosiin. Minä laittelen joskus hänen tekstejään tänne, koska ihailen ja pidän hänestä. Aspegeria ei voisi vähenpää kiinnostaa teidän huomionne.
T. Psykiatri
Vierailija kirjoitti:
Aspeger ei ole käynyt täällä vuosiin. Minä laittelen joskus hänen tekstejään tänne, koska ihailen ja pidän hänestä. Aspegeria ei voisi vähenpää kiinnostaa teidän huomionne.
T. Psykiatri
ÄLÄ NYT HENNA JAKSA. ME KAIKKI TIEDÄMME, ETTÄ SE OLET SINÄ.
Vierailija kirjoitti:
T. Psykiatri
Minua ei voisi vähempää kiinnostaa feikki-psykiatrin kommentit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terve ihminen ei koskaan hakkaa lemmikkejään, näin ei myöskään toimi aspeger, vaikka niin luulettekin!
Pilkkua edeltävä osa pitää paikkaansa, pilkkua seuraava sen sijaan ei.
Ei niin, sehän on ihan itse uhannut täällä, että jos muut ei keskustele hänen mielensä mukaan, hän pahoinpitelee eläimensä. Ja tämä on ihan fakta, että hän on itse täällä niin kirjoittanut.
Ei varmasti ole aspeger ikinä uhannut tehdä mitään pahaa eläimilleeeeeeen!
Huvittavaa, että Henna kuvittelee meidän uskovan hänen juttuihinsa kun vaan allekirjoittaa ne "psykiatri". Ei se raukka tajua, että nuo sen hullut jutut ei siitä fiksummiksi muutu. Lisäksi hänen tietonsa psykiatriasta on ihan olemattomat, sen näkee kuka tahansa otsaluullaankin ettei kyseessä todellakaan ole psykiatrisen koulutuksen saanut ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt jaksa valehdella. Uskovaksi ihmiseksi valehtelet ihan käsittämättömän paljon.
Vierailija kirjoitti:
Voi apua. H:n kanssa kommunikointi on näköjään sama kuin koittaisi keskustella rakentavasti 3-vuotiaan kanssa. Aina jännästi se vika löytyy ihan muualta kuin itsestä, valitetaan kun täällä tulee ikäviä kommentteja ja paha mieli, ja sitten jatkuvasti laitetaan uutta ketjua itse pystyyn ja pidetään se ylhäällä vastailemalla itse itselleen. Kierre on valmis ja sekoilut jatkuu.
Ihan tyypillistä narsistin toimintaa. Aina se sama minäminämiä, jonka varjolla se häiriköi kaikkia ihmisiäkin. Sitä ei v*ttujakaan kiinnosta kukaan muu, oma napa lähinnä ja lopussa kiitos seisoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt jaksa valehdella. Uskovaksi ihmiseksi valehtelet ihan käsittämättömän paljon.
Kyllä se Herra sit varmaan armahtaa jos oikeen nätisti pyytää. Jos siis on olemassa.
Löysitkö jo pyllynpyyhkijän/vaipanvaihtajan? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se Herra sit varmaan armahtaa jos oikeen nätisti pyytää. Jos siis on olemassa.
Ei tuolla syntimäärällä. Ei rajoitu syntilista pelkkään valehteluun vaan sisältää myös jatkuvaa uhkailua, milloin on luvattu tuhopolttaa ihmisen talo milloin tappaa, vainoamista ja häiriköimistä monen lähestymiskiellon verran. Sekä kaikkea muuta mukavaa.
On tehty sitä tai tätä, niin ainakaan ikinä ei ole uhannut tehdä pahaa eläimilleen! Olette sairaita!
T. Kalevi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuolla syntimäärällä. Ei rajoitu syntilista pelkkään valehteluun vaan sisältää myös jatkuvaa uhkailua, milloin on luvattu tuhopolttaa ihmisen talo milloin tappaa, vainoamista ja häiriköimistä monen lähestymiskiellon verran. Sekä kaikkea muuta mukavaa.
Kyllä katolinen Jumala taitaa noikin armahtaa kun vaan tarpeeks monta aavee mariaa vetää. Tai niin ne papit ainakin uskottelee.
Vierailija kirjoitti:
On tehty sitä tai tätä, niin ainakaan ikinä ei ole uhannut tehdä pahaa eläimilleen! Olette sairaita!
T. Kalevi
Ei pelkästään uhannut vaan myös tehnyt.
Ei ole tehnyt mitään pahaa eläimilleen.
T. Kalevi
Vierailija kirjoitti:
T. Kalevi
Onpas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Kalevi
Onpas.
Ja myös ihmisille. Ihminen, joka uhkailee toista tämän kodin polttamisella ja uhkailee myös tämän lapsia, pahoinpitelee kyllä eläimensä mennen tullen ja palatessa. Neljän seinän sisällä kun tapahtuu niin ei löydy silminnäkijöitä.
Eläinraukat :'(