Vierailija

Olen kateellinen hyvälle ystävälleni joka on todella nätti ja hoikka. Jos olemme kahdestaan jossain niin tunnen itseni rumaksi. Ajattelen vain että kaikki miehet katsovat vain häntä ja että he pitävät minua rumana. Miten saan nämä ajatukset pois? Ystävyyttä en katkaise!

N19

Kommentit (17)

Vierailija

Kuuleppa, se on pitkä tie jos yrität unohtaa nuo ajatukset. Ehkä sitten aikuisempana kun olet löytänyt tehtäväsi ja paikkasi niin huomaat että nämä "kauneusihanteet" ja ulkonäkövaatimukset ovat vain kaupallisia tarkoituksia varten, sekä loukkaus älyäsi kohtaan, eikä niillä ole oikeasti mitään tekemistä normaalin elämän kanssa. Sitten sinua naurattaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Sinun on alettava työstää ajatusta, että sinun on ensisijaisesti kelvattava ITSELLESI eikä randomeille vastaantuleville miehille. Alat kantaa itseäsi ajatuksella, että olivat vastaantulijat mitä mieltä tahansa, kelpaat itsellesi. Itsesi kanssa vietät 24/7, joten se on tärkein suhde elämässäsi. Lisäksi on hyvä muistaa vanha viisaus, joka pätee etenkin Suomessa: jokainen ajattelee niin paljon, mitä muut ajattelevat itsestä, etteivät oikeastaan edes paljon noteeraa jokapäiväisiä vastaantulijoita, saati ajattele näistä kriittisesti, koska pelkäävät, että mitähän se toinen ajattelee.

Vierailija

Kuvia en viitsi laittaa. Mielestäni olen ihan nätti mutta kun olen kyseisen ystäväni seurassa, ajattelen olevani ruma. En ymmärrä miksi ajattelen näin. Ja tiedän että maailmassa on miljoonia naisia jotka ovat paljon kauniimpia kuin minä.

Ap

Vierailija

Eipä tossa paljon liene tehtävissä jos kerran haluat viettää hänen kanssaan aikaa. 

Joko kaunistut tai lakkaat himoitsemasta huomiota niin paljon. Kaverisi ei voi muuttua näkymättömäksi sinun vuoksesi. 

Vierailija

Otatko suihin, nieletkö lastin? Ei hätää jos vastaat joo ja joo. Anaalivalmius suuri plussa. Anna sp tai puh, otan yhteyksiä ja saat megameisseliä sinäkin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Otatko suihin, nieletkö lastin? Ei hätää jos vastaat joo ja joo. Anaalivalmius suuri plussa. Anna sp tai puh, otan yhteyksiä ja saat megameisseliä sinäkin.

Aika asiatonta taas sulta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet?

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
luutarhuri kirjoitti:
Opettele elämään alemmuuskompleksiesi kanssa.

En halua :(

Ap

Pikku pakko tai sitten etsit muuta seuraa.
Joka ei ole ollenkaan huonompi idea, sillä tuo voi mennä lopulta rumaksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
luutarhuri kirjoitti:
Opettele elämään alemmuuskompleksiesi kanssa.

En halua :(

Ap

Pikku pakko tai sitten etsit muuta seuraa.
Joka ei ole ollenkaan huonompi idea, sillä tuo voi mennä lopulta rumaksi.

En ole katkera vaan kateellinen. Pelkään ettei kukaan kiinnostu minusta kun olen hänen seurassa.

Ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat