Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Moi!
Olen tässä lähi aikoina miettinyt painoani, että olenko lihava vai ihan lievästi ylipainoinen vai pelkästään pyöreä?
Olin pikku tyttönä pyöreä, ylipainoinen en koskaan, mutta mahaa löytyi ja olin ylärajoilla, kerran taisin heilahtaa kilon ylipainoiseksi mutta sekin karisi.
Nyt painan 71kg ja olen 164cm pitkä. Olen mielestäni sopusuhtainen,mahaa on edelleen mutta en mielestäni ole lihava. Mitä mieltä olette?

Kommentit (10)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Mulla on ihan samat mitat sun kanssa ja koen olevani ihan sopiva. Voishan sitä kilon jos toisenkin varmaan nipistää, mutta tykkään itestäni näin ja mies myös joten en stressaa :)

Vierailija

Minä oon tasan samankokoinen :) olen kyllä pyöreä omasta mielestä, mutten lihava. Ajattelin ensin laittaa tähän tarkempia mittoja, mutten jaksa vaivautua. Seuraavat 4 kommenttia ovat kuitenkin läskiksi haukkumista ja kehoituksia laihduttaa ;)

Vierailija

Ps. En ymmärrä miten täällä ollaan näin ilkeitä ja tuomitsevia. Voin vannoa 100% varmuudella että yksikään näistä läskihuutelijoista ei noilla mitoilla sanois päin naamaa läskiks. Tai edes selän takana. Päässä pitää viirata jos oikeasti ajattelee että onpa tuossa LIHAVA ihminen. Maailma kuitenkin täynnä ihan oikeasti sairaalloisen lihaviakin ihmisiä. Olen puhunut.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä oon tasan samankokoinen :) olen kyllä pyöreä omasta mielestä, mutten lihava. Ajattelin ensin laittaa tähän tarkempia mittoja, mutten jaksa vaivautua. Seuraavat 4 kommenttia ovat kuitenkin läskiksi haukkumista ja kehoituksia laihduttaa ;)

en tiedä sinusta mutta minä olen pyöreä mahani kohdalta ja se näyttää että olisin lihava :(
Mutta ihanaa saada kannustavia kommentteja!

Vierailija

No määritelmällisesti olet ylipainoinen, et lihava. Todennäköisesti olet myös ulkonäöllisesti hiukan pyöreä, mutta et mitenkään silmiinpistävän kokoinen.

Vierailija

Oot fläsä , mutta ei se mitään niin on moni muukin et kuitenkaan ole ihan toivon tapaus.
Treeniä ja ruokailutottumukset uusiksi +( herkut pois )

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat