Vierailija

Olemme seurustelleet jonkin aikaa ja tunnen tämän hänen ystävänsä ihan hyvin, mukava mies ei siinä mitään.
Kuitenkin äsken tulin töistä kotiin ja kuulin naiseni sanovan "höpöhöpö, jos oisin sinkku niin kelpaisit koska vaan"

Mitähän tästä pitäisi ajatella?

Kommentit (8)

Vierailija

ei mitään hätää naisen puolelta mies on friendzonetettu totaalisesti. Enempää ei nainen voisi viestiä ettei kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Voit olla luottavaisin mielin naisestasi. Olen kuullut tuon saman lauseen monelta naiselta ja ikinä ei ole tapahtunut mitään näiden naisten kanssa. Se on vain huono valhe jonka pitäisi lohduttaa.
Kaverimies for ever

Vierailija

Mä lohdutan noin murheen murtamia miespuolisia kavereitani :D ennkoskaan ikinä koskisi edes pitkällä tikulla, ovat kuin veljiä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä lohdutan noin murheen murtamia miespuolisia kavereitani :D ennkoskaan ikinä koskisi edes pitkällä tikulla, ovat kuin veljiä.

Tuosta lauseesta tietää, että on aika jatkaa eteenpäin uusien naisten etsimistä ja jätettävä nämä kaverinaiset huomiotta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Omituinen "ystävyys" teillä jos pitää sinun seurustellessa lohduttaa...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tuosta lauseesta tietää, että on aika jatkaa eteenpäin uusien naisten etsimistä ja jätettävä nämä kaverinaiset huomiotta.

Ystävyyttä viitisentoista vuotta takana, päivittäin yhteyksissä :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Omituinen "ystävyys" teillä jos pitää sinun seurustellessa lohduttaa...

Lohdutan myös naispuolisia ystäviäni, en näe mitään eroa. Onneksi seurustelen normaalin miehen kanssa joka ei kilahtele turhaan vaan luottaa minuun :)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat