Vierailija

Oletteko ostaneet ensin yhden koiran ja sitten myöhemmin saman rotuisen, mutta eri kasvattajalta?

Oletteko kuulleet kommentteja ekalta tai toiselta kasvattajalta, että miksi on vaihdettu kasvattajaa?

Itse aikoinaan ostin koiran kasvattajan ensimmäisestä pentueesta, mutta nykyään vuosien päästä kasvattajan linja ei vastaa ihan sitä mitä tulevalta koiralta haluaisin, joten olen ajatellut vaihtaa kasvattajaa.

Kommentit (6)

Vierailija

Miksi pitäisi ottaa samalta kasvattajalta? Heillehän ei sinun päätöksesi kuulu millään tapaa. Jos kyselevät niin sanot miten asia on, eli että haluat tulevalta koiralta jotain vähän erilaista. Oletko nykyisen koiran kasvattajan kanssa paljonkin tekemisissä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
...Oletko nykyisen koiran kasvattajan kanssa paljonkin tekemisissä?

Facebookissa ollaan kavereita ja silloin tällöin törmätään näyttelyissä.

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ketä kiinnostaa joku kasvattaja

Minua! Valitsen kasvattajan hyvin tarkkaan. Mihin hän kasvatustyössään panostaa ja miten se vastaa minun toiveistani. Itse esim. etsin kasvattajaa joka ensisijaisesti panostaa koiran terveyteen ja luonteeseen. En ota koiraa kasvattajalta joka ensisijaisesti panostaa koiran kauneuteen ja näyttelykelpoisuuteen ja terveys ja luonne tulee vasta myöhemmin pienessä määrässä mukaan.
Meillä ei koiran kanssa näyttelyyn tulla ikinä menemään vaan harrastetaan ihan muuta ja terveys ja luonne on se ykkösjuttu.
Mut jos sä olet sitämieltä, ettei kasvattajalla ole väliä, toivottavasti sulla ei ole koiraa etkä ikinä otakkaan.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat