Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
AP

Kysykää mitä vaan, minä, 20 vuotias lähes kaikelle seksille avoin vastaan ainakin melkeen kaikkeen

Kommentit (7)

AB

En kovin usein, minulla on avopuoliso ja seksiä harrastamme useita kertoja viikossa. Tottakai myös käteen tulee vedettyä mutta "vain" muutaman kerran viikossa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Et kerro viesteissäsi onko avokkisi nainen vai mies. Oletan ettet petä kumppaniasi ja olet hetero. Jos olisit sinkku, voisitko suostuisitko että minä, hyvännäköinen 27v. mies näykkisin nännejäsi, ottaisin sinulta suihin, hieroisin pippeliäsi parransänkeäni vasten yms. Sinun ei tarvitsisi tehdä mitään, vain (toivottavasti) nauttia.

Vierailija

Miksi olet kiinnostunut +25 naisista nimenomaan iän vuoksi ja kiihotut siitä että nainen tienaa paljon ja on korkeassa asemassa työelämässä? Muoti-ilmiö?

t. paljon näitä tullut vastaan viimekuukausina.

AB

Olen kyllä hetero ja avopuolisoni on nainen. Ja jos olisin sinkku olisin avoin kaikelle, olen myös tällä hetkellä, parisuhteen rajoissa. Miksi ei myös miehen kanssa. On sitä tullut monenlaista kokeiltua vaikka ikää onkin vasta 20... Kertoisin jos kysyisitte oikeita kysymyksiä

En ole kiinnostunut +25 naisista. Kaljaa tai muita alkoholeja juon ehkä kaksi kertaa kuukaudessa.
T: M20

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat