Vierailija

Ex mieheni kävi meillä hakemassa tyttäreni tietokoneen. Olin neuvonut avainten paikan, koska kukaan ei ollut kotona. Nykyinen mieheni otti nyt viikko myöhemmin esille, että en ole kertonut asiasta. Se on totta en ole, koska silloin olimme eri paikoissa ja olen unohtanut itse koko asian sen jälkeen.Hänestä eiarvitse pyytää anteeksi, koska olen toiminut paljon pahemmin hänen selkänsä takana, kun häneltä kysymättä annoin luvan hakea tavaraa lasten huoneesta. Onko todella näin? Minusta tuntuu, että tulen pikkuhiljaa hulluksi ja kadotan suhteellisuuden tajuni.

Kommentit (5)

Vierailija

nykyinen miehesi siis luki sinun keskustelua ja sai siitä selville, että exäsi oli käynyt teillä?

Siis lukiko salaa, ilman lupaasi? Ei todellakaan hyvä juttu. Onko muuta, miten vahtii sinua ja rikkoo yksityisyyden suojaasi?

Se täytyy kyllä sanoa, että mielestäni exät eivät tule avaimilla entisten kumppanien kotiin, jos kukaan ei ole kotona. Olisin todella loukkaantunut, jos mieheni exä olisi täällä käynyt ja mieheni olisi jättänyt asian kertomatta. Samoin olisi mieheni loukkaantunut, jos minun exäni olisi käynyt täällä yksinään.

Vierailija

Harva ihminen toivoo, että nykyisen puolison ex-puoliso käy heidän kodissaan yksin, kun muu perhe on poissa. Saati, että tietää vara-avaimen paikan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Meillä on lapsilla 25km etäisyys kotien välillä ja ex kävi hakemassa lapsen unohtuneita tavaroita ohikulkiessa. Se ei ole tavatonta muuten ei arki pyörisi. Kyllä tuostakin olisin kertonut , ja kysynytkin onko ok, jos olisi ollut tilanteessa mahdollisuus. Kyllä ilman lupaa luki wappia. On kontrolloiva ja hallitseva muutenkin. Ymmärrän sen, että ei tykkää että ex kävi. En ymmärrä, että oikeuttaa tekonsa minun teollani.
ap

Vierailija

On sitäkin. Uhkalee ja suutuspäissään tönii. Minä en vaan jaksa enää aloittaa alusta. Tiedän, että pitäisi jaksaa....lasten takia. Kaikki kuvittelevat, että minulla on hyvä mies. Minä yritän ymmärtää itseäni, miksi haluan kuvitella avioliittoni olevan normaali, joskin hieman kiivas.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat