Onko muilla yritystä joka päivä??
Tää on ihan hölmö kysymys, mutta onko muita jotka pupuilevat joka päivä vkonkin ajan....?? Mulla kun on aika epäsäännölliset kuukautiset ja ns varmimpia tärppäyspäiviä on n7, kun kierron vaihtelu on 5 pvän luokkaa.
Nyt tuntuu, että menee ihan älyttömäksi, kun joka päivä pitää " pupuilla" vaikkei yhtään mieli tekisikään. Ja vielä hölmömmäksi tästä on tehnyt sen, että joku sanoi, että kovasta stressaamisesti raskaudet päätyy yleensä keskenmenoon. Ja nyt sitten mukamas pelkään, että jos tämä tärppää, on km vaarassa tai sitten lapsella ei ole kaikki hyvin.
Tää on aivan idioottimaista, mutta " lohduttakaa" mua sillä, että muillakin on näin ja raskaus voisi vaikka onnistuakin...
t. bimbo
Kommentit (3)
Meillä kyllä pupuillaan joka päivä muulloinkin kun vauvaa yrittäessä. Ja plussa napsahti heti ekasta tollasesta kierrosta ilman ehkäsyä, joten ei siitä haittaakaan ollut.:) Tosin oli tuulimuna mutta sillä kai ei luulisi olevan tekemistä taas tän asian kanssa..
Eli toi joka toisen tai kolmannen päivän taktiikka toteutuu:)
Meitä ainakin kovasti koulussa (sairaanhoitajaksi opiskelen) valistettiin, että joka päivä ei oo hyvä jos lasta yrittää. Mielummin joka toinen päivä. Jos joka päivä pupuilee niin simpat ei ehdi uusiutua riittävästi. Ei oo tarpeeks vahvaa tavaraa =) MUTTA... tosin meillä itellä vauva sai alkunsa etelänlomalta jossa oli hyvinkin aktiivista pupuilua lähes joka päivä... Me kyllä ei varsinaisesti mitenkään yritettyä raskautua vaan oltiin tulee jos on tullakseen -meiningillä. Kuumat etelän yöt vaan jotenkin kummasti vei =D Mutta noin tosiaan oon useammastakin lähteestä kuullut, ettei joka päivä kannata. Kyllähän ne simpat elää muutaman vuorokauden niin, ettei joka päivä senkään puolesta tarvitse.
Olipas sekavasti selitetty