Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kuinka paljon haluat laihduttaa ja missä ajassa?

Kommentit (17)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Minä en varsinaisesti ala laihduttaa, mutta jätän herkut ja sokeripommit pois ruokavaliosta ja koitan liikkua enemmän. Laihtuminen saa tulla siinä sivussa vähän kuin plussana.:)

Vierailija

Mä käyn salilla ahkerasti ja jätän herkut pois. En ole joka vuosi vuoden vaihteesta salin aloittava, syksyllä olin vaan tosi paljon sairas eri tavoin fyysisesti enkä voinut. Nyt on mahikset taas upeaan kroppaan ja aion sen saada! :)

Vierailija

Olen ollut tasan kaksi viikkoa laihdutuskuurilla. Tein elämäntaparemontin ja jätin mm. karkit kokonaan pois. Saa nähdä pitääkö se kolmen viikon sääntö paikkaansa kohdallani (21 päivää ilman makeaa ja sitä ei tee enää sen jälkeen mieli). -10 kg on tavoitteeni.

Vierailija

Syksyn ja joulunseudun aikana kerätyt viitisen kiloa pitäis taas kevään aikana sulatella. Eiköhän nuo lähde ihan sillä, että palaan normaaliin ruokavaliooni (joka ei sisällä juurikaan suklaata, karkkeja tai lihaa kuten tämä joulunmeyy) ja lenkkeilemällä koiran kanssa. Mitään sen kummempaa kuuria ole suunnitelmissa.

Vierailija

Aloitin viikko sitten. Tavoite kesään mennessä -6 kg. Jouluaattona söin proteiinipatukan, joulupäivänä samoin. Tapaninpäivänä olen syönyt pari ruisleipää juustolla ja kuivahedelmiä n. desin (tiedän!, ihan liikaa!). Siinä mun joulurepsahdukset. Muuten oon syönyt dieettini mukaisesti. Olen iloinen, etten mässäillyt. Huomenna taas tiukka linja. Niin ja liikkunut olen paljon.

Vierailija

2.1. koittaa arki ja silloin alkaa laihis. Saman olen tehnyt jo kaksi kertaa ja viisi kiloa saankin aina pois, mutta siihen jää ja syksyllä tulee kaikki takaisin. Nyt olisi tarkoitus saada paino 75 kiloon niin että se on siellä vuoden päästä. Painan nyt 86 kg ja pituutta 166 cm eli tarvetta on kyllä saada painoa alas. Liian nopeaa tahtia en halua, koska se tulee äkkiä myös takaisin, mutta parin vuoden päästä tavoite on 65 kg ja se riittää minulle. Olen aktiivinen liikkuja, mutta rakastan ruokaa ja kokkailua ja tissuttelenkin tätä nykyä ihan liikaa. Tammikuun olen tipattomalla ja sen jälkeenkään en aio juoda kotona mitään, koska se saa himoitsemaan ruokaa välittömästi.

Vierailija

Aloitin 1.1.2014 elämäntaparemontin.
Itselläni ei ainkaan päde mitkään 21 päivän säännöt. Olen ollut ilman mitään herkkuja pari kuukautta ja aina niitä vaan tekee mieli.

Nyt olen pari päivää syönyt ihan mitä on tehnyt mieli. Tähän vuoteen on muutenkin mahtunut juhlia joissa olen syönyt herkkuja sekä 2 viikon lomareissu jolloin söin kaksi viikkoa mieleni mukaan.

Samalla lailla jatkan. Tämä ei siis ole mikään dieetti vaan se elämäntapamuutos mikä siis tarkoittaa ettei herkut kuulu arkeeni vaan terveellinen monipuolinen ruoka. Juhlissa ja lomalla kyllä syön. Ja aion suödä jatkossakin

-20kg on paino tippunnut ja sellainen n. 8kg on tavoitepainooni vielä matkaa. Toki lihasmassakin on kasvanut aika paljon. Aikaisemmin lenkkeilin (kävellen) n. 1-2 kertaa viikossa. Viimeisen vuoden ajan olen käynyt salilla 3 kertaa viikossa ja lenkillä 3-4 kertaa viikossa (viimeiset puolivuotta juosten)

Vierailija

Täällä yksi! Tavoittena 10 kg pois ja kesään 2016 mennessä. Onhan näitä dieettejä jo elämään kertynyt kunhan vielä oppis pitämään ne kilot poissa. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Aloitin 1.1.2014 elämäntaparemontin.
Itselläni ei ainkaan päde mitkään 21 päivän säännöt. Olen ollut ilman mitään herkkuja pari kuukautta ja aina niitä vaan tekee mieli.

Nyt olen pari päivää syönyt ihan mitä on tehnyt mieli. Tähän vuoteen on muutenkin mahtunut juhlia joissa olen syönyt herkkuja sekä 2 viikon lomareissu jolloin söin kaksi viikkoa mieleni mukaan.

Samalla lailla jatkan. Tämä ei siis ole mikään dieetti vaan se elämäntapamuutos mikä siis tarkoittaa ettei herkut kuulu arkeeni vaan terveellinen monipuolinen ruoka. Juhlissa ja lomalla kyllä syön. Ja aion suödä jatkossakin

-20kg on paino tippunnut ja sellainen n. 8kg on tavoitepainooni vielä matkaa. Toki lihasmassakin on kasvanut aika paljon. Aikaisemmin lenkkeilin (kävellen) n. 1-2 kertaa viikossa. Viimeisen vuoden ajan olen käynyt salilla 3 kertaa viikossa ja lenkillä 3-4 kertaa viikossa (viimeiset puolivuotta juosten)

Niin ja siis 2015 aloitin tän rempan vahingossa tuli tuo-14. Eli kohta tasan vuosi takana.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Fiksu veto vastaaja numero 1 :) itse aloitan juurikin 1.1 dieetin. Tarkoitus saada kesäksi pois -6kg normaalipainon sisällä.

Minkälainen tuo "1.1 dieetti" on? Joku uus tullu taas markkinoille vai? Vois kans kokeilla, jos vaikuttaa toimivalta. Mistä sais lisää tietoa, jos et jaksa tähän kaikkea kirjoittaa? :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fiksu veto vastaaja numero 1 :) itse aloitan juurikin 1.1 dieetin. Tarkoitus saada kesäksi pois -6kg normaalipainon sisällä.

Minkälainen tuo "1.1 dieetti" on? Joku uus tullu taas markkinoille vai? Vois kans kokeilla, jos vaikuttaa toimivalta. Mistä sais lisää tietoa, jos et jaksa tähän kaikkea kirjoittaa? :)

Tarkoitan sitä että aloitan ensimmäinen päivä tammikuuta (1.1) dieetin. :)

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat