Vierailija

Tunnistamisen pelossa en kerro tarkempaa sukulaisuussuhdetta mutta siis lähisukulainen kyseessä.

Joka joulu hän soittaa ja haukkuu minut. Olen väärässä työpaikassa, kävin väärän koulun, asun liian hienossa ja kalliissa asunnossa, olen epäonnistunut elämässäni koska olen lapseton sinkku ja kerään sääliä keksityllä sairaudella koska näin lihavalla ei voi hänen mielestään olla reumaa.

Kun kerron miten pahalta minusta tuntuu että joka vuosi saan kuulla saman saarnan vaikka olen itse elämääni aivan tyytyväinen niin hän kääntää asian niin, että minä olen skitsofreeninen narsisti joka haluaa pahoittaa hänen mielensä. Saattaa sitten jopa uhkailla itsemurhalla, välirikolla ja perinnöttä jättämisellä.

Jos joskus satumme tapaamaan hän on kuin mitään ei olisi tapahtunut.

Tiedän, on tyhmää vastata puheluihinsa ja taidan nyt viimein vaihtaa numeroni. Mutta onko tuo käytös nyt ihan normaalia? En halua itse olla riidoissa sukulaisteni kanssa mutta en myöskään jaksa kuunnella ainaista haukkumistakaan...

Sivut

Kommentit (27)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Laihduttaisit ja lopettaisit ruikuttamisen.

Myöskään siihen puheluun ei ole pakko vastata.

Vauvapalstalle kirjoittaminen on ruikutusta? Selvä. Tämän sukulaisen mielestä BMI 20 on siis lihava, jäi mainitsematta. Mutta niinhän se on täällä palstallakin joten ehkä nyt vaan menen ja laihdutan. Ap

Vierailija

Älä vaihda numeroa, ei sun tarvi sitä vaivaa nähdä tuollaisen ääliön takia. Estä se vaan, ja kirjoita henkilölle vaikka kirje tai sähköpostia, että et halua hänen enää ottavan yhteyttä, koska olet hänen taholtaan toistuvasti tullut loukatuksi ja solvatuksi, etkä ole mielestäsi ansainnut moista kohtelua. Kannattaa kertoa, että haluat elää elämääsi omien toiveittesi mukaan, etkä tarvitse ko. Henkilön arvostelua tai hyväksyntää.

Vierailija

Not normal. En osaa sanoa mitä pitäisi tehdä, koska minäkin olen niin oman hyvinvoinnin kustannuksella kohtelias "löysä paska" että vastaisin. Yritä antaa mennä toisesta korvasta ulos, koska tiedät että se on sairaan ihmisen örvellystä.

Vierailija

Kyseessä taitaa olla äitisi. Tuttua huttua. Minäpä tein niin etten vastannut koko jouluna puhelimeen enkä edes katsonut sitä aaton ja tämän päivän illan välillä. Oli meinaan rauhallinen joulu! :)

Vierailija

Minullakin tälläinen sukulainen. Vaihdoin nroni salaiseksi. Nyt soittaa jouluisin isälleni ja haukkuu hänelle meidät molemmat. Ydinviestinä (paljon maalailua sen lisäksi) että joudumme helvettiin.

Vierailija

Nauhota puhelu ja tee siitä  idiootista ilmoitus poliisille. Joulurauhan rikkominen ja kotirauhan häiritseminen on vakava rikos. Jatkossa sukulaisesi sattaa miettiä useampaan kertaan soittaako vai ei.

Vierailija

Mikset vaan haistata takaisin ja sano että turha enää soitella. En kuuntelisi tuollaista hetkeäkään. Nyt vähän reipastut hyvä ihminen etkä ota enää paskaa niskaan!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Nauhota puhelu ja tee siitä  idiootista ilmoitus poliisille. Joulurauhan rikkominen ja kotirauhan häiritseminen on vakava rikos. Jatkossa sukulaisesi sattaa miettiä useampaan kertaan soittaako vai ei.

Joulurauhan rikkominen? :D Ei sellaista rikosta ole olemassakaan. Äly hoi!

Vierailija

Mikä olisi pahinta mitä hän voisi sinulle tehdä? Jättää perinnöttömäksi? Lakiosan saat kuitenkin, jollet tee rikoksia tms. Perinnöttömäksi tekemisen juridinen kynnys on aika korkea.

Vierailija

Estä puhelut tai älä vain vastaa. Jos soittaa oudosta numerosta niin lyöt luurin korvaan. Loppuillaksi puhelin äänettömälle tai kiinni. Laita vaikka viesti ettei nyt ehdi jutella, koska teet täydellisen miehen kanssa lapsia ja kulutat kaloreita siinä samalla ja mietit uutta työpaikkaa ja huomista asuntonäyttöä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Joulurauhan rikkominen? :D Ei sellaista rikosta ole olemassakaan. Äly hoi!

Joo, heh, hän on selvästikin joku av:n laki asian tuntia. Tsiisöös, mää syytän sua ny kylä joulurauhan rikkomisesta.

(Kuka muka vastaisi vuosi toisensa jälkeen odotettuun haukkumispuheluun? Tämä aloitus on aivan selvä provo, tai jos muka ei ole niin kulkusten kasvatus on sikäli paikallaan että osaisi seuraavana vuonna viettää joulunsa ilman tuota soittoa. Eli tiukka kielto ottaa enää koskaan yhteyttä ja mitä tulee perinnöllä ohjailuun, voi luoja, niin minä sanoisin ap:n tilanteessa nauraen että pyyhi sinä kuule rahoillasi vaikka perseesi, ei voisi vähempää kiinnostaa.)

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat