Vierailija

Yleensä heti kun on tällainen korkeapaineinen kuulas sää, olen puuhakas ja kodinhengetärkin, saan vaikka mitä aikaiseksi ja teen tosi mielelläni, mutta kun on ne sateiset huonot säät, sitä mitä oli kuukausitolkulla syksyllä, niin olen laiska, ärtyisä ja jopa riidanhaluinen ja rasittava kotimörkö. Kyllä ei tämä Suomen ilmasto sovi minulle, koska jossain toisaalla olisin aina ihana. ;) Täällä vain hyvin harvakseltaan...

Kommentit (6)

Vierailija

Isäni. Ajaa joka vuosi jouluksi 15 tuntia pohjoiseen, koska täällä ahdistuu niin kovasti näistä lumettomista jouluista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Ja joka vuosi ajattelen ennalta että eihän tuo marraskuu-joulukuu ole kuin muutamat hassut viikot, eli pidän itseni naisena enkä heittäydy... no kuten edellä mainitsin minkälaiseksi, mutta sen kourissa huomaan sitten jossain vaiheessa kuten välillä pms:n kanssa unohtaneeni hyvistä valmisteluista huolimatta sen miten ajattelin ajanjakson ottaa vastaan...

Joka vuosi kun joulu on onneksi ohi, huomaan jo senkin vaikuttavan. Päivä ei ole näkyvästi yhtään pidempi vielä, mutta kun tiedän että se itse asiassa jo on, on sillä suuri vaikutus. ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Juuri toistenpäin minulla, mutta vaikuttaa kyllä.

Mulla samoin. Olen energisimmilläni ns. huonolla säällä (mikä on siis mulle hyvä sää). Auringonpaiste ei ole mun juttu ollenkaan.

Vierailija

No kyllä tämä jatkuva pilvinen, sateinen, märkä, sumuinen ja harmaa matalapainevesisadesää alkaa vähitellen jo ärsyttämään, joka on syksystä 2014 asti ollut suurimman osan aikaa vallitsevana. Eihän tällaisella säällä meinaa talvea ja kesää edes erottaa toisistaan.

Vaihtuisi jo itäiseen korkeapainesäähän säätyyppi niin silloin talvet olisivat talvia ja kesät kesiä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat