Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Hänelle ei voi kertoa mitään positiivista omista lapsista kun tulee kateelliseksi. Jos hän saa tietää että joku sukulaislapsi tai tuttavan lapsi menestyy jossakin asiassa, niin suhtautuminen on järkyttävää. Etsii tästä lapsesta vikoja ja arvostelee. Oman lapsensa kanssa haukkuu lapsen kavereita, jos he ovat saaneet parempia arvosanoja tai ovat hyviä jossain asiassa. Opettaa lapselleen siis myös tällaista. Jos joku lapsi on lahjakas ja menestyy koulussa tai harrastuksessa, niin hänen mielestään lapsi on sitten ADHD tai Asperger, vaikka olisi täysin normaali lapsi, mutta vaan hyvin menestyvä.

Tuntuu jotenkin niin surulliselta kuunnella häntä, kun hänet puheet on niin kamalia. Itse hän ei panosta omiin lapsiinsa yhtään, on tosi itsekäs ja toimii sen mukaan. Lapsille ostaa kyllä kaikki tavarat viimeisen päälle, että kellään muulla ei saa olla mitään kalliimpaa, se on hänelle tärkeää. Mutta aikaa ei lasten kanssa yhtään vietä. Hänen lapsillaan menee koulu huonosti jne. niin se on kova paikka. Toki se on ikävää, mutta miksi se pitää kostaa muille??

Tulee kamala olo kun hänen puheitaan kuuntelee, kuinka joku voi LAPSISTA puhua niin kuin hän puhuu?

Kommentit (4)

Vierailija

Täällä maalla tuollaisia ihmisiä on ihan liikaa. Omat lapset on kuninkaita, jotka eivät tee mitään väärää, mutta muitten lapsia haukutaan koko ajan. Jos yrittää jostain jotain positiivista sanoa, ihan aikuisistakin, niin taatusti haetaan jotain negatiivista ja takerrutaan siihen.

Mä luulen ettei tälläisillä ihmisillä ole omaa elämää ollenkaan ja voivat todella huonosti, vaikka yrittävät näyttää muille ihan jotain muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Aika sairas ystäväsi.

En minä häntä sairaana pidä, mutta aika julma on kyllä puheidensa perusteella. :(  ap

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat