Vierailija

on paikalla?

Kommentit (10)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Mä oon tehnyt tota aina. Siis siinä vaiheessa, kun en ole vielä uskaltanut kertoa ihastukselleni, että olen hänestä kiinnostunut. Ikään kuin härnään häntä. En tiedä, miksi toimin noin. Jotain epävarmuutta kai.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä oon tehnyt tota aina. Siis siinä vaiheessa, kun en ole vielä uskaltanut kertoa ihastukselleni, että olen hänestä kiinnostunut. Ikään kuin härnään häntä. En tiedä, miksi toimin noin. Jotain epävarmuutta kai.

Onko sulle käynyt näissä loppupeleissä miten?

Mietin kun eräs mies vaikuttaa kiinnostuneelta, on sen osittain sanonutkin.. Mutta hieman vaivaa hänen käytöksensä kun muita naisia on seurassa. En tiedä haluaako olla kaikille mukava vai onko pelimiehen vikaa. Tulee itselleni vähän tyhmä olo. Mutta seuraillaan, mikäs kiire tässä..

Vierailija

Jossain määrin voi olla mahdollista, mutta seuramiestä veikkaisin ennemmin. Arvelisin, että olen itse iloisempi ja flirttailevampi, kun olen ihastunut.

Vierailija

Kyllä, en tiedä miksi en pysty tekemään tätä ihastukseni kohteelle vaikka juuri häntä haluaisin huomioida. Johonkin se paine tulee varmaan kanavoida. Tyhmää kuinka helppoa se on sellaisten kanssa, joista ei välitä ja kuinka vaikeaa sen ainoan, jonka kanssa aidosti tahtoisi olla. Sitten vielä näihin, joille oon flirttaillu kuuluu myös sen siskot ja kaverit kaikkien random sutturoiden lisäksi. Ei taida mennä kovin hyvin :D

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat