Vierailija

Annoin itselleni elämää mullistavan joululahjan, riuhtaisin itseni irti suhteessa jossa kaikki voi huonosti. En voinut olla yhdesä vain lasten vuoksi. Ruikutin siitä täälläkin, enkä vieläkään usko että sain itseni irti.

lapset ovat nyt isällään ja mä täällä siivoilen. Mitäs nyt? Miten elämä rakennetaan uudelleen? Vaikka liitto oli seksitön en aio tyytyä yhden illan iloihin. Ja voihanse olla että kukaan ei koskaan eteeni kävele - ja vaikka näin olisi, otan sen vastaan. Kaikella on tarkoituksensa.

Kommentit (6)

Vierailija

Hienoa että uskalsit irrottautua jos toivoa ei ollut ja onnettomana elämäsi koit. Kynä se elämä siitä lähtee rullaamaan. Varmasti vielä seksiäkin saat. Älä jää kotiin mököttämään. Nauti uudesta elämänvaiheesta.

Vierailija

Muistele mitä tykkäsit tehdä sinkkuna, ala käydä ulkona ja pidä hauskaa. Siitä se uus elämä lähtee, kun et vain jää kotiin nyhjäämään ja odottamaan milloin lapset tulee kotiin vaan oikeasti teet jotain mistä tykkäät. Mutta tärkeimpänä, anna lasten sopeutua ennen kuin tuot mitään deittejä näytille asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Seksin saaminen jatkossako on suurin huoli? Just joo.

No ei ole tietenkään, jos oon ollut 6v ilman niin ei se ole listan ensimmäinen vaihtoehto. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hienoa että uskalsit irrottautua jos toivoa ei ollut ja onnettomana elämäsi koit. Kynä se elämä siitä lähtee rullaamaan. Varmasti vielä seksiäkin saat. Älä jää kotiin mököttämään. Nauti uudesta elämänvaiheesta.

Kiitos 💕

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Muistele mitä tykkäsit tehdä sinkkuna, ala käydä ulkona ja pidä hauskaa. Siitä se uus elämä lähtee, kun et vain jää kotiin nyhjäämään ja odottamaan milloin lapset tulee kotiin vaan oikeasti teet jotain mistä tykkäät. Mutta tärkeimpänä, anna lasten sopeutua ennen kuin tuot mitään deittejä näytille asti.

Apua..oon ollu sinkkuna viimeeks 91 vuonna, eikä mitään hajua miten sinkkuillaan! No päivä kerrallaan ja ei itsesäälissä rypemistä..siihen ei ole nyt aihetta. Ikääkin jo niin paljon että kelpaako tässä enää kellekään :( ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat