Mies valehteli
Olimme miesystävän kanssa viikon lomalla kaukomailla.
Selvisi, että mies oli kertonut ex-vaimolle menevänsä työmatkalle. Miksi mies teki niin?
Tuntuu, että sillä on jotain salattavaa. Ex tietää, että mies seurustelee, niin sen takia outoa ,että mies ei voi kertoa menevänsä minun kanssa lomalle.
Kommentit (66)
Minulla kokemusta miehestä, kenellä oli "hullu" exä.
Aina kun olimme viikonloput yhdessä ja miehellä ei ollut lapsia exä soitteli miehelle ja sanoi, että pitää tulla paikalle sitä ja tätä on tapahtunut. Voi Huoh.
Ap, exä on kuvioissa mukana niin kauan kuin muksut ainakin täysi-ikäisiä. Voimia ;)
Vierailija kirjoitti:
Mies ei haluaisi olla missään tekemisissä exän kanssa, muuta kuin lasten hoitoon liittyen.
Ap
No tää nyt viimeistään kertoo sen, että asia on nimenomaan päinvastoin. Normaalit ei-sensitiiviset tunteet omaava mies tulee kyllä eksän kanssa toimeen, koska ei pidä tätä minkäänlaisena häiriönä. Mielenrauhalleen...
Oletko Ap tekemisissä miten miesten lapsien kanssa? Miten ex suhtautuu siihen?
Mustasukkainen ex ja varmaan miehesi kokee helpommaksi vain valehdella.
Elämme kaukosuhteessa toistaiseksi ja näemme joka toinen viikonloppu, silloin kuin miehellä ei ole lapsia.
Olemme paljon muuten nähty ; Lomat, jotkut viikonloput ollaan yhdessä.
Tästä on kyllä vähän aikaa, ja silloin ex ei reagoinut mitenkään, kun olin joskus lasten kanssa tekemisissä.
Saa nähdä, kun olemme uudenvuoden lasten kanssa yhdessä minkälaisen kohtauksen ex saa miehelle siitä. Ajatellen, että lapset varmaankin kertovat äidilleen.
Ap
Veikkaan, että takana voi olla ex-vaimon mustasukkaisuutta ja katkeruutta. Mies pelkää, että ex haluaa hankaloittaa ja lyödä kapuloita rattaisiin jos tietäisi kyseessä olevan 'lemmenloma' nyxän kanssa.
Oh no, veikkaan että kohta ex sanoo miehelle, että ei halua että olet tekemisissä lasten kanssa.
Sitäkin on tullut nähtyä. Katkeruutta...varsinkin jos exällä ei miestä, niin käyttää aikansa miehen suhteen pilaamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika
Olihan tää joskus hauska, mutta oisko aika keksiä jotain uutta? Aiheita varmasti löytyy.
Kannattaisiko etsiä " vapaa" mies, eikä täällä tarvitse itkeä, kun exä on miehelle tärkeämpi.
Miksi miehellä olisi joku pakko puhua totta exälleen? En minä ainakaan omille exilleni jaksaisi perustella menojani. Ihan hyvin voi sanoa menevänsä työmatkalle jos tietää exän aloittavan vittuilun tai haukkumisen jos totuuden kertoo. Siksi se on EX!!!
Aika katkera nainen täytyy olla kyseessä, jos ei neljän vuoden aikana ole pystynyt hyväksymään eroa ja, että miehen elämä jatkuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies ei haluaisi olla missään tekemisissä exän kanssa, muuta kuin lasten hoitoon liittyen.
Ap
No tää nyt viimeistään kertoo sen, että asia on nimenomaan päinvastoin. Normaalit ei-sensitiiviset tunteet omaava mies tulee kyllä eksän kanssa toimeen, koska ei pidä tätä minkäänlaisena häiriönä. Mielenrauhalleen...
Riippuu eksästä. Ettekö ole koskaan muka nähneet eksää helvetistä?
Minä erosin miehestä 7vuoden avioliiton jälkeen, ja meillä on kaksi lasta.
Mies seurustelee itseään 12vuotta nuoremman naisen kanssa, mutta olen onnellinen että mies on löytänyt suhteen missä on onnellinen.
Ei tulisi mieleenkään aiheuttaa hankaluuksia tai, että miehen pitäisi valehdella minulle, jotta en suuttuisi.
Exällä ei ole kuulemma ketään miestä, koska ei kerkeä etsiä parisuhdetta, mutta kyllä hän kerkeää piikata meidän suhdetta.
Aina kun menen miehen luokse, viestittely ja lasten kuskaaminen jää miehen vastuulle.
Tuntuu, että tekee tahalleen.
Muutenkin puhuu minusta erittäin ikävästi miehelle, vaikka häntä en ole ikinä tavannut.
Ap
Minä en kertonut exälle lomamatkasta uuden kumppanin kanssa vasta kun matkan jälkeen. Tai silloinkin hän kuuli siitä lapsilta. Ex on ex eli entinen eikä hänelle kuulu, missä toinen matkustelee ja kenen kanssa.
Omassa tapauksessani vanhempani tiesivät missä oltiin, jotta olisivat tarvitessa saaneet yhteyden.
Mutta miehen ei olisi tarvinnut valehdella? Vaikuttaa epäkypsältä, tai ex on hullu.
Se vetelee eksää vieläkin eikä halua vaikutta siltä, että teidän suhde olisi noin hyvä ja vakaa.
Miksi miehen menot kuuluu exälle? Ymmärrän toki, että jos on lapsia ja pitää suunnitella jne.
Itsekin joudun exälle naamioimaan lomamatkat työmatkoiksi koska siten pääsee kieltämättä helpoimmalla kaikki, koska exällä ei ole varaa matkustaa niin hän kostaa sen katkeruuden sitten lapsen kautta ja laittaa lapsen kärsimään, eikä järkipuhe auta yhtään. Meitä on moneen valitettavasti.
Ai nyt kaikki puolustelee miestä?? Mies ei uskalla tai viitsi kertoa exälle mikä on Ap ja miehen suhteen tilanne ja exän pitää vaan yrittää sulattaa tilanne aikuismaisesti.
En voisi edes ajatella, että mun mies käyttäytyisi noin. Pitää vähän olla selkärankaa.