Vierailija

Olimme miesystävän kanssa viikon lomalla kaukomailla.

Selvisi, että mies oli kertonut ex-vaimolle menevänsä työmatkalle. Miksi mies teki niin?

Tuntuu, että sillä on jotain salattavaa. Ex tietää, että mies seurustelee, niin sen takia outoa ,että mies ei voi kertoa menevänsä minun kanssa lomalle.

Sivut

Kommentit (66)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

En todellakaan tiedä syytä mikä siinä voisi olla, koska olemme seurustelleet monta vuotta, ja tuntuu, että olen joku "salarakas"

Ap

Vierailija

älä ota tuota miesystävääsi kovin vakavasti. ja jos oot jo kiintynyt niin ala mielessäsi torjumaan ajatusta hänestä vakavassa suhteessa. mies ei ansaitse sua. mutta jos seksi on hyvää ja muuutoin hauskaa niin ota siitä irti mitä saat. sen sijaan jos haikailet vakavampaan suhteeseen niin kehoittaisin etsimään ja tapailemaan muita miehiä samanaikaisesti. mun vinkki sulle, toivottavasti et koe liian radikaalina.

Vierailija

Arvasin, että mies salaa jotain ja tein sitten tyhmästi ja menin lukemaan miehen viestit! :|
Ehkä jonkin asteen luottamuspula?

Siellä sitten kertoi, että on työmatka jne.
Lapselle oli sanonut, että menee (yksikkömuodossa) lomalle.

Kerroin sitten miehelle eilen, että näin tein ja menin lukemaan viestit, ja sanoi syyksi, että ei jaksa exää? Sen takia siis kertoi menevänsä työmatkalle. Uskomatonta...

Ap

Vierailija

Hieno moraali miehellä. Jos tuo "jaksaminen" olisi syy, hänhän olisi sinulle kertonut tuosta ettei jaksa eksää ja siksi sanoo matkan syyksi työasiat.

Nyt katsoo oikeudekseen valehdella ihan kaikille lähimmäisilleen, tuntemattomasta syystä. Mitähän muuta katsoo oikeudekseen valehdella esim. sinulle?

Vierailija

Harmillisia noi ex-jutut. Itse mustasukkaisena tyyppinä en koskaan ikinä ottaisi miestä kenellä on lapsia ennestään tai ei-vaimoja!

Vierailija

Olen puhunut juuri miehelle noin kuukausi sitten avoimuudesta suhteesta, koska en pidä salailusta.

Mies kertoo, että haluaa vakavan suhteen kanssani. " Mennään kihloihin silloin" juttuja.
Ikinä mitään sellaista ei tapahdu.

Sitten vielä tämä asia vähän kuin kirsikka kakun päällä. En tiedä mitä miehen pään sisällä liikkuu. Olen yrittänyt keskustella ja kuunnella, mutta mies kertoo, että ei tässä mitään juteltavaa ole.

Nyt taas tänään aamulla on kuin mitään ei olisi tapahtunut. Pitäisikö vielä jatkaa keskustelua vai antaa olla ja mököttää sitten yksinään?

sama juttu kaikilla

höpö höpö.Juuri teidänlaisten naisten takia me miehet joudutaan valehtelemaan eksille.Siis tarkoitan että voin kuvitella millaisia hirmuja te olisitte eksillenne sit joskus.Eihän sellasta nalkutusta ja vittuilua ja lasten kautta kostamista ja sitä ylimääräisen rahan (el.maksujen lisäksi) kestä kukaan siinä vaiheessa kun se rakas eksä huomaa että tolla entisellä miehellähän on elämä ja rahaakin vielä jäljellä...etten kaikkia saanutkaan erossa lypsettyä,mitä nyt vaan lapset vein ja auton ja talon ;)niin että HV vaan kaikille eksille joidenka vuoksi me miehet joudutaan valehtelemaan uudessa suhteessamme.(eikä tarkoita hyvä viikonloppua)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
höpö höpö.Juuri teidänlaisten naisten takia me miehet joudutaan valehtelemaan eksille.Siis tarkoitan että voin kuvitella millaisia hirmuja te olisitte eksillenne sit joskus.Eihän sellasta nalkutusta ja vittuilua ja lasten kautta kostamista ja sitä ylimääräisen rahan (el.maksujen lisäksi) kestä kukaan siinä vaiheessa kun se rakas eksä huomaa että tolla entisellä miehellähän on elämä ja rahaakin vielä jäljellä...etten kaikkia saanutkaan erossa lypsettyä,mitä nyt vaan lapset vein ja auton ja talon ;)niin että HV vaan kaikille eksille joidenka vuoksi me miehet joudutaan valehtelemaan uudessa suhteessamme.(eikä tarkoita hyvä viikonloppua)

Perinteinen emotionaalisesti kypsymätön aikuinen, joka ei ole kykenevä olemaan vastuussa teoistaan. Sinä teet tietoisen ratkaisun jos joudut valehtelemaan.

Ottaisit vastuun valinnoistasi ja valitsisit sellaisen kumppanin, jolle et tuntisi tarvetta valehdella. Syy siihen on vain ja ainoastaan lähtöisin sinusta itsestäsi, ei toisesta.

Vierailija

En kyllä itse jaksaisi keskustella miehen kanssa koko aiheesta, jos toinen on noin välinpitämätön, eikä edes halua ajatella miltä myös sinusta tuntuisi??
Ehkä kannattaa miettiä suhteen jatkoa, jos mies valehtelee tollaisista asioista.

Vierailija

En tiedä mitä sanoisin miehelle. Kysyy olenko jostain suuttunut. Ihan kuin se nyt ei arvaisi mistä kenkä puristaa.
Onko tässä suhteessakaan mitään järkeä, jos exää pitää puolustella ja olla kertomatta mitään kenen kanssa menee lomalle.
Tunnen itseni niin pelleksi.
Mitä te tekisitte tässä tilanteessa?
Ap

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat