Minja, Senja vai Ronja?
Kaikki ihania, valinnanvaikeus!!!!
Toiseksi nimeksi olen ajatellut Tuuliaa.
Kommentit (16)
Näissä on kaikissa aika eri vivahteet.
Minja on söpö, Ronja on vahva ja Senja on tylsä.
Itse antaisin Ronjan, mutta tykkään ihmisten mielestä "rumista" naisten nimistä, kuten Ursula, Martta, Pommiina.
Ääni Senjalle, pahaus tiedän että tunsin yhden Senjan joka oli kai äitini ikäinen, mutta nyt en saa mieleen kuin nimen.
Vierailija kirjoitti:
Näissä on kaikissa aika eri vivahteet.
Minja on söpö, Ronja on vahva ja Senja on tylsä.
Itse antaisin Ronjan, mutta tykkään ihmisten mielestä "rumista" naisten nimistä, kuten Ursula, Martta, Pommiina.
Onko joku oikeasti kastettu Pommiinaksi. Ursula on perus nimi Saksassa ja Martta on raamatusta, mutta mistä on Pommiina? Kai se oli vitsi? Olihan en tahdo että jollekin on annettu yuollainen nimi, jos minulle olisi niin harkitsisin vakavasti uraa itsemurhapommittajana.
Ehdottomasti kaunein Senja. Minja on liian muoti nimi ja Ronja on tosi ruma.
Makuasioista ei tosiaankaan voi kiistellä. En kyllä laittaisi mitään noista.
Ronja oli muodissa jokunen vuosi sitten, kun omat lapseni olivat pieniä. Minulla on siis tunne, että niitä on hirveästi. En tiedä, miten on tällä hetkellä.
Minja (Tinja , Sinja) on taas ihan ponneton nimi. Mönjä.
Senjasta sen sijaan tykkään tosi paljon!
Mikään ei miellytä. Senja tylsä, Minja ihan ihme tekemällätehdyn kuulonen nimi? Vastaan siis Ronja. Ronja Tuulia. Mites ois Tilda Tuulia?
Senja. vanha muttei mummomainen, yleistynyt muttei muotinimi.
Minja on jotenkin kitalakeen tarttuva, kuin mössöä suussa ja Ronja taas pakollinen jokaisen rokkariperheen lapselle!
Minja on vähiten huono.