Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Tai kuvittelee että oon katkeroitunut vanhapiika. Kumpikaan ei päde. En ole oikeastaan koskaan halunnut miehistä muuta kuin seksiä ja muuta hauskanpitoa.Ja saan sitä aika paljonkin. Usein tulee tunne että mies kuvittelee että olen todella heikkoitsetuntoinen ja katkera. Myös naiset. Mulla on oikein hyvä elämä - kavereita, hyvä työ ja saan hyvää seksiä ja läheisyyttä.

Kommentit (17)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

joskus käytän hyväksi kylläkin tätä olettamusta esittämällä säälittävää. Sillon sitä seksiä vasta irtoaakin   ap

Vierailija

Mun pano on ihan helvetin hyvän näköinen ja hyvä sängyssä, mutta ei silti onneksi saa oikein muuta pillua kun mun. Voi olla että se sanoo aina jotain typerää tai jotain, en tiedä mikä on. Tai sitten muut naiset ei vaan jotenkin näe samaa kuin mä. Ihana on <3 kun ei tosiaan niitä sen puheita kuuntele liian tarkasti.

Jjskkssl

Vierailija kirjoitti:
Mun pano on ihan helvetin hyvän näköinen ja hyvä sängyssä, mutta ei silti onneksi saa oikein muuta pillua kun mun. Voi olla että se sanoo aina jotain typerää tai jotain, en tiedä mikä on. Tai sitten muut naiset ei vaan jotenkin näe samaa kuin mä. Ihana on <3 kun ei tosiaan niitä sen puheita kuuntele liian tarkasti.

Tai niin se sulle sanoo et sais pillua..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Moni luulee, että mä saan, mutta en saa ikinä. Olen ollut jo yli vuoden ilman.

Moni hämmästyisi jos kuulisi, etten ole saanut ikinä.

Vierailija

Kyllä ihmiset miettii toisten seksielämää. Joillain on jopa pokkaa kysyä siitä suoraan.

t. sinkkunainen, jolta ovat monet kysyneet. Ihmeellistä käytöstapojen puutetta sanon minä.

Vierailija

Onko ap:llä rakastaja? Mietin sitä läheisyyden saamista yhden illan suhteissa? Seksiä toki saa, mutta läheisyyttä?

Itselläni hassu tilanne, mulla on mies, jolta en saa seksiä enkä läheisyyttä. Näistä tarpeista huolehtii sitten mun rakastaja.

Vierailija

Olen kyllä pannut merkille, että jotkut kuvittelevat että jos esim iso osa miehistä ei tykkää jostain naisesta niin että hänelle ei olisi ottajia. Ymmärtäkää tämä; jos poikkeaa massasta millä tahansa tavalla on aina varmempi saamaan seksiä juuri sellaisilta miehiltä jotka ovat oikeasti tavoiteltavia. Tavikset saa massalta, koska massa houkuttaa massaa. Massa ei ole kiinnostavaa millään muotoa. Oikeasti.

Vierailija

Heh, sama juttu. Ja mulla on nytkin pyörityksessä parikin miestä yhtä aikaa. Ei ne varmaan edes usko että on. Nekin kai ajattelee että ovat "pelastavia enkeleitä" kun suostuvat suhteeseen mun kanssa. :D kuka tätä peliä pyörittääkään:p

Vierailija

Itseasiassa minusta sukulaiseni ovat luulleet, että olen neitsyt vanhapiika, kun en koskaan seurustellut, enkä pukeutunut muodikkaasti enkä meikannut jne. Oikeasti biletin paljon kavereiden kanssa ja harrastin paljon yhdenillansuhteita.

Kun aloin lopulta yli 40 v seurustella ja menin naimisiin, he luulivat miestä ensimmäisekseni! :) vaikka oli ollut paljon miehiä, ryhmäseksiä jne. Pysyköön luulossaan, en ole totuutta ikinä kertonut...

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat