Zeus

Naiset, oletteko haaveilleet ikinä nuoresta, komeasta 16-vuotiaasta pojasta yhdynnässä kanssanne? Sopivan tilanteen tultua uskaltaisitteko toteuttaa unelmanne?

Kommentit (5)

Vierailija

No enpä tosiaankaan koskaan ole. Yhdestä 17-vuotiaasta haaveilin silloin kun olin itse 15. Lapsiahan me olimme vielä molemmat.

Vierailija

Kun itse olin 16, niin silloin kyllä. Nykyään haluan miehen joka tietää, mitä tekee, on kestävä ja varma. Mieluiten siis ikää yli 40 ja jos vehkeet toimivat 5-kymppinen on upea rakastaja. Srllainen minulla on nyt ja saan elämäni parasta seksiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Olen välillä miettinyt ja olen itse 24-vuotias, mutta enpä varmaan uskaltaisi lähteä toteuttamaan. En kauhean vakavissani ole miettinyt, minua viehättää eniten 25-30-vuotiaat miehet. En ole koskaan harrastanut itseäni nuoremman miehen kanssa seksiä ja nuorin mies, joska kanssa olen tähän asti harrastanut seksiä, on ollut minua 4-vuotta vanhempi, joten ehkä sen vuoksi olen joskus miettinyt näitä nuoria miehiä, kun en ole sellaista kokenut. Menetin neitsyyteni joskus 18-vuotiaana ja harrastin seksiä silloin 22.v miehen kanssa, enkä ole sitä nuoremman kanssa sitten sekstaillutkaan.

Vierailija

Vähintään 50v oltava että osaa ottaa naisen halut ja tarpeet huomioon. Oman tyydytyksen hakeminen ei ole pää asia miehillä

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat