Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko koskaan haaveillut seksistä 16-vuotiaan pojan kanssa?

Zeus
25.12.2015 |

Naiset, oletteko haaveilleet ikinä nuoresta, komeasta 16-vuotiaasta pojasta yhdynnässä kanssanne? Sopivan tilanteen tultua uskaltaisitteko toteuttaa unelmanne?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä tosiaankaan koskaan ole. Yhdestä 17-vuotiaasta haaveilin silloin kun olin itse 15. Lapsiahan me olimme vielä molemmat.

Vierailija
2/5 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun itse olin 16, niin silloin kyllä. Nykyään haluan miehen joka tietää, mitä tekee, on kestävä ja varma. Mieluiten siis ikää yli 40 ja jos vehkeet toimivat 5-kymppinen on upea rakastaja. Srllainen minulla on nyt ja saan elämäni parasta seksiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen välillä miettinyt ja olen itse 24-vuotias, mutta enpä varmaan uskaltaisi lähteä toteuttamaan. En kauhean vakavissani ole miettinyt, minua viehättää eniten 25-30-vuotiaat miehet. En ole koskaan harrastanut itseäni nuoremman miehen kanssa seksiä ja nuorin mies, joska kanssa olen tähän asti harrastanut seksiä, on ollut minua 4-vuotta vanhempi, joten ehkä sen vuoksi olen joskus miettinyt näitä nuoria miehiä, kun en ole sellaista kokenut. Menetin neitsyyteni joskus 18-vuotiaana ja harrastin seksiä silloin 22.v miehen kanssa, enkä ole sitä nuoremman kanssa sitten sekstaillutkaan.

Vierailija
4/5 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähintään 50v oltava että osaa ottaa naisen halut ja tarpeet huomioon. Oman tyydytyksen hakeminen ei ole pää asia miehillä

Vierailija
5/5 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl mä voisin kuustoistavuotiasta poikaa pyllyyn laittaa, jos se pukeutuis naiseks ja ääntelis tyttömäisesti.