Ihmettelen vain

Tänään on lapsen laskettu syntymäpäivä. Miksi lapsi ei ole jo syntynyt? Tässä on enää hiukan yli 6 tuntia tätä päivää jäljellä ja eikö synnytys kestä pitempään kuin sen?

Kommentit (6)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Kai tiesit, että laskettu aika on vain arvio? Noin 20% lapsista syntyy laskettuna päivänä. Ja että synnytyksiä on todella monenlaisia, ensisynnytyskin voi tapahtua ihan muutamassa tunnissa.

ap ov

Vierailija kirjoitti:
Kai tiesit, että laskettu aika on vain arvio? Noin 20% lapsista syntyy laskettuna päivänä. Ja että synnytyksiä on todella monenlaisia, ensisynnytyskin voi tapahtua ihan muutamassa tunnissa.

Eipäs kun lapsen kuuluu tietenkin syntyä sinä päivänä kun on laskettu aika! Sitähän se laskettu aika tarkoittaa, että lapsi syntyy silloin! Näin minulle on joka paikassa kerrottu!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kuullut, että vain 4 % lapsista syntyy laskettuna päivänä. Jos täysiaikaiseksi lapseksi lasketaan viikoilla 38-42 syntyneet, niin sehän on melkein 30 päivää.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat