Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Enkä kyllä oikein ymmärrä miksi se on väärin kun asun yksin, mulla ei ole muutakaan tekemistä tai seuraa, mutta jotenkin musta tuntuu että jos nyt juon 3 kaljaa olen paha ihminen.

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Itse olen yksin kotona ja todellakin aion vetää hiprakan. Ei kai siinä mitään pahaa ole, yksinään kun on. Aion vielä tilata pizzan illemmalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Syyllisyys on ihan turhaa, jos ei sulla alko-ongelmaa ole

Juon yleensä kavereiden kanssa, siksi ehkä syyllisyyden tunto. En ole varmaan koskaan yksin juonut
Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syyllisyys on ihan turhaa, jos ei sulla alko-ongelmaa ole

Juon yleensä kavereiden kanssa, siksi ehkä syyllisyyden tunto. En ole varmaan koskaan yksin juonut
Ap

korkki auki

Vierailija

Kalsarikännit on parasta! Aluksi se kyllä tuntui itsestänikin jotenkin "väärältä", vaikea sanoa että mistä se johtui. En ollut aiemmin harrastellut yksin juomista. Sitten "rohkaistuin" ja ajattelin että paskankos väliä jos ryyppäänkin keskenäni. Sinkkuaikoina sitten joinkin silloin tällöin mukavat viinihiprakat yksin kotona, kuuntelin hyvää musiikkia, vähän sisustin, polttelin kynttilöitä ja saunoin. Tein vielä yleensä jotain mättöruokaa illaksi/huomiseksi ettei tarvitse kotoa varmasti poistua mihinkään. :D Johonkin se syyllisyydentuntokin siitä jäi ja oli pelkästään mukavaa.

Eli korkkaa vaan AP ja anna mennä!

Vierailija

Sä alat vihdoin viimein käsittää, ettet sä tarvii lupaa keneltäkään... vaaai miten se Kaija Koo sen ilmaisi :D ei kuulu kellekkää juotko kolme vai jopa kuus! Hui! Musat soimaan ja menoksi ;)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sä alat vihdoin viimein käsittää, ettet sä tarvii lupaa keneltäkään... vaaai miten se Kaija Koo sen ilmaisi :D ei kuulu kellekkää juotko kolme vai jopa kuus! Hui! Musat soimaan ja menoksi ;)

Join jo 3 juomaani (kaapissa on kyllä lisää tölkkejä) mutta mietin just että voisin laulaa singstaria ja tuo kappale löytyy kanssa. :)

Ap

TsupVaan-84

Jostain syystä ihmiset ajattelee, että vain alkoholistit ryyppää vaikka yksin! Mikä vika, jos on aikuinen ihminen, on alkoa ja aikaa, fiilis hyvä ,ettei murheitaan koeta viinaan hukuttaa (ei onnistu, nehän perkeleet kelluu, niinku sanotaan), niin minä sanon ainakin ,että tsup vaan. Itse olen päälle 30 vee, raskaan fyysisen työn tekijä ,rakastava vaimo ja yhden kehitysvammaisen lapsen äiti,luonteeltani vastuuntuntoinen ja raastavan rehellinen ja jos tilanne olisi tuollainen, että olisin yksin kotona, niin totta munassa ottaisin yhden tai pari.Tai vaikka perseet olalle! Hauskaahan se vaan olisi yksin joskus ottaa. Ja jos yksin asuu, niin sillonhan ei oo ainakaan kukaan seuraavana aamuna motkottamassa, että tulikohan nyt otettua vähän liikaa, jos niin sulle kävisi.Saa ainakin kuunnella juuri sitä musaa mistä ite tykkää ja vaikka koko illan. =D

Vierailija

En tiedä miksi minulla on niin yksioikoinen käsitys juomisesta, varsinkin yksin. Tulee jotenkin juoppo-olo vaikka oikeasti juon ehkä kerran parissa kuussa kun juhlistetaan jotain kavereiden kanssa. Edes vanhempani tai sukulaiseni eivät ole juoppoja, joten en oikein tiedä mistä tämä ajatukseni yksin juomisesta kumpuaa... Mutta nyt on kivaa ja tajusin että on hyvä että aloin jo ajoissa tämän "sekoilun" niin voin seurata palstaa samalla. Jos olisin aloittanut vaikkapa 9 aikoihin niin palstasulku olisi jo nyt päällä. :)

Ap

Vierailija

Yksin dokaaminen voi olla hyvin vapauttava kokemus. Ei tartte miettiä vaikuttaako fiksulta koska ainut osallistuja ei välitä mokomasta. ;)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Yksin dokaaminen voi olla hyvin vapauttava kokemus. Ei tartte miettiä vaikuttaako fiksulta koska ainut osallistuja ei välitä mokomasta. ;)

Tää on kyllä kivaa. Ainoa asia mikä harmittaa on että haluaisin mennä jonnekin kuppilaan, mutta kaikki tutut on teillä tietämättömillä. Se vähän masentaa fiilistä.

Ap

Vierailija

Ihan hyvin voi relata viinilasin tai parin kanssa. Mulla ei ole perhettä enkä tapaa ystäviä niin usein, joten usein relaan viinin avulla. Suomessa vaan tuntuu olevan yhä todella tiukkapipoinen suhtautuminen alkoholiin, mikä osaltaan johtaa ongelmiin (syyllisyys ja huonommuudentunto, nuoruudessa salailu). Asuin kaksi vuotta Italiassa, ja siellä viini on normaali juoma. Cokista halvempaa. Täällä just se hysteerisyys johtaa ylilyönteihin.

Just kaadan lasin kuivaa Chardonnayta. 😊

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tää on kyllä kivaa. Ainoa asia mikä harmittaa on että haluaisin mennä jonnekin kuppilaan, mutta kaikki tutut on teillä tietämättömillä. Se vähän masentaa fiilistä.

Ap

Itse en enää juuri käy kuppiloissa, koska hinnat pilvissä. Hyvä Suomi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ap

Itse en enää juuri käy kuppiloissa, koska hinnat pilvissä. Hyvä Suomi.

Mun täytyy tunnustaa että mulla on aina omia juomia mukana, eikä yhden siiderin ostan illan aikana. Lisäksi siellä on meluisaa ja haisee, mutta silti jotenkin nyt olisi baarifiilis :)

Ap

Vierailija

Eihän 3 kaljaa tee edes hiprakkaa, lipittele vaan hyvillä mielin :) Itselläkin joskus kun oli tylsää niin siivosin kodin kunnolla, pistin itseni nätiksi, polttelin kynttilöitä ja suitsukkeita viinin ja hyvän musiikin parissa. Touhusin mitä teki mieli ja hyvillä mielin nukkumaan, se on oma taitonsa viihtyä myös yksinään.

Ja tämänkin takia chatti-palsta tänne!

Vierailija

Tuli muuten mieleen että onko "sosiaalisesti hyväksyttävää" vetää itsekseen kännit kotona? Tarkoitan jos työkaiverit kysyy mitä tein joulun, voinko sanoa että vedin joulupäivänä itsekseni kännit, vai sanonko vain että nautin olostani? Ap

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat