Vierailija

Olen kyllä aika otettu, ja ennen kaikkea yllättynyt. Hämmentävää.

Kommentit (9)

Vierailija

Minä olen sarjakuvataiteilijana ottanut hahmoihin aina jonkin verran mallia tuttavapiiristäni. Päähenkilö on aina sekä kirjoitettu että piirretty erään ystäväni mukaan. Hänelle en sitä aio kertoa tai edes myöntää, mutta sarjakuvaan olen jotain häneen tarkemmin viittaavia juttuja ja sisäpiirivitsejä pudotellut siltä varalta, että hän joskus päätyy lukemaan tarinoitani. Raapikoon sitten päätään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

En tosiaankaan kerro minkä lajin taiteesta on kyse enkä muutenkaan sen enempää, mutta taiteesta on kyllä tosiaankin kyse. :) Ihanasta jutusta jokatapauksessa.

Vierailija

Mistä tähänkin tuli miinuksia. :) Tui tui vaan tuolle miinushönölle. On se rankkaa, kramppaako miinustussormesi koskaan...

Vierailija

Minä kirjoitan "real person fictionia" yhdestä tuntemastani ihmisestä, mutta en osaa ollenkaan arvata, mitä hän sanoisi jos tietäisi seikkailevansa eroottisten novellien pääosassa. Onneksi hän ei saa koskaan tietää...

Vierailija

Vähän ohis sillä en tiedä millaista taidetta ap on inspiroinut, mutta minä törmäsin yhden vanhan koulukaverin tekemään kolmeen lauluun, joiden sanoissa on niin paljon outoja sattumia ja suoria viittauksia että 99% varmuudella ne, tai ainakin kaksi niistä, kertovat minusta. Kyseinen koulukaveri oli joskus myös ihastunut minuun, mutten en kyllä olisi arvannut, että olisin jäänyt hänen mieleensä tuolla tavalla elämään.

Harmi ettei tällaista kehtaa ikipäivänä kysyä, sillä olisi kiva tietää onko tuo totta vai kuvittelenko koko jutun...  "you're so vain, you probably think this song is about you" :D

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat