Vierailija

Olisi kysyttävää yhdestä kappaleesta tai pikemminkin soittajasta.

Kommentit (10)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Eli katsoin YouTubesta videota, jossa erään metallibändin kosketinsoittaja soittaa bändin kappaleista pianoversioita. Tällaisen maallikon korvaanhan tuo kuulostaa oikein hyvältä, mutta haluaisin tietää ammattilaisen (tai semiammattilaisenkin) mielipiteen kyseisen soittajan teknisestä taidosta. Tietysti on vaikeampi kommentoida, jos alkuperäiset kappaleet eivät ole tuttuja, mutta voin linkittää nekin tähän. Tosin niissä koskettimilla on eri rooli ja sovitukset.

Mutta tässä siis tämä video, josta haluaisin mielipiteen:

https://www.youtube.com/watch?v=4s88vxHjWrs

Kiitos, jos jaksoit katsella. ap

Vierailija

Minä en siis vastannut vielä, olen kakkonen. 

Kiitti linkistä, tosi mielenkiintoinen. Itsekin olen metalliin kallistuva, sain inspiraatiota.

Joo huomaa että on ihan oikeaa klassista piano-opiskelua takana tyypillä, vrt. siihen että monet metallimuusikot ovat itseoppineita. 

Ja Alluhan on nyt huipputason soittaja maailman mittakaavassakin, eikai siitä ole epäilystäkään :) Allu on muistaakseni klassista viulua soittanut penskana.

Ehdottomasti suosittelen klassisen musiikin opiskelua metallifaneille.

Vierailija

Ok, kiitos kommentista, kakkonen. Halusin ihan vain uteliaisuudesta kuulla ns. ammattilaisen mielipiteen. Olen nostalgisoinut teiniaikojen lempimusiikin parissa, ja tuo video sattui löytymään. Nykyään musamaku on vähän erilainen.

En nyt itsekään mikään tuohikorva ole, mutta omat soittotaidot ovat hyvinkin alkeelliset, joten en omalle mielipiteelle halunnut antaa liikaa painoarvoa. Sen toki tajusin, että kyseinen henkilö on opiskellut soittamista ehkä muuallakin kuin autotallissa :)  ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat