Vierailija

Koko joulun nököttänyt tietokoneella. Ja kun pyysin sitä lainaan vähäksi aikaa oli vastaus painu vittuun! Muutenkin ollut tosi tylynä koko joulun vaikka sai lahjojakin. Ja mä en oo sitä opettanut kiroilemaan, sen oppinut nettikaveriltaan jonka oon kuullut kiroilevan kun soittanut skypellä. Paha mieli tuli, kun mä kuitenkin oon järjestänyt koko joulun

Kommentit (6)

Vierailija

No pistä se pentu ruotuun äläkä valita. Sano että tarvitset tietokoneen ja otat sen. Ei sun lapsi sitä päätä kuka siinä istuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ja ennen kuin kukaan alkaa mua syytellä niin isänsä on sen tietokoneen sille hommannut, josta erosin jo aikaa sitten

Siitä huolimatta voit olla tiukkana siinä miten sinulle puhutaan. Mulla on 14 ja 13 vuotias ja repisin pelihousuni jos mun käskettäis painua vittuun. Sanoisin että te ootte kuulkaa mun sieltä tullu ja puhutte mulle vaan kohteliaasti.

Vierailija

Olen komentanut tekemään kotitöistä edes jotain arkena muttei kuuntele yhtään mitään. Tytöstä on tullut ylimielinen. Kasvatuksesta on tullut tosi vaikeaa sen jälkeen kun sai oman koneen. Tiuskii vaan että tekee kun itse haluaa jos tekee, on asia mikä hyvänsä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat