Kannattaako miehen yrittää iskeä naisia baarista?
Vastaus lyhyesti ja ytimekkäästi: Kannattaa jos kuulut miesten komeimpaan ja menestyvimpään 10%. Mikäli et kuulu, niin todennäköisesti ei kannata.
Baarit luovat illuusion siitä että siellä on miehille naisia, vaikka todellisuudessa ei ole. Suurinosa naisista ei etsi seuraa, ovat varattuja tai hakevat baarista vain huomiota. Baareissa mies/nainen suhdanne on myös useimmiten 70/30, mikä tekee kilpailusta vielä hankalampaa. Baarit ovat ikään kuin naisten bordelleja, joista naiset voivat valita kenet tahansa miehen ilman että tarvitsee maksaa siitä.
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Näköjään joitakin on suuresti harmittanut kirjoitukseni. Ei voi mitään.
Minua taas aina harmittaa se, että joku elämästäni mitään tietämätön ihminen alkaa levittää totuutena sitä, että olen joku naisten vihaaja, koska en sitä ole. Oikeastaan olisi ihan mukava olla sellainen, koska silloin ei varmaan se naisettomuus ja oma tussuus harmittaisi niin paljoa. Kerroin vaan asian omien kokemusten perusteella ja sillä perusteella joku sitten keksi, että olen suunnilleen maailman pahin ihminen ja naisten vihaaja. Aika helpolla varmaan voisinkin vihata naisia kokemusteni perusteella. Se taas ei ole mikään salaisuus, että koen välillä tiettyä katkeruutta kohtalostani, olen sen täällä joskus aiemmin kertonutkin. Se kuitenkin on eri asia kuin naisten vihaaminen.
Sekään muuten ei ole minun ongelmani jos joku ei jaksa lukea sekavia kirjoituksiani, mutta luulisi, että silloin ei olisi mitään tarvetta alkaa niihin kommentoidakaan. Edes minä en ala ulisemaan viesteihin joita en lue.
Toivotan kaikesta huolimatta teille kirjoituksiini ärsyyntyneille oikein hyvää ja rauhallista joulua ja tulevaa vuotta, koska tiedän sen ärsyttävän teitä kaikkein eniten.
Terveisin Naispelko22
Millä perusteella naisiin suunnattu katkeruus ei ole naisvihaa? Yhtä naista kohtaan suunnattu katkeruus olisi vain katkeruutta, eri asia jos se on suunnattu koko naissukupuoleen.
En myöskään ala lukea sivutolkulla tekstiä jossa ei ole päätä eikä häntää. Ja alan kyllä kommentoida sitä kokonaan lukematta, jos "ulina" on kirjoitettu vastauksena minun kommenttiini. En minäkään kirjoita kilometrin mittaista vuodatusta ja sitten ihmettele, jos joku ei sitä jaksa lukea.
Minä puolestani en toivota sinulle hyvää joulua tai uutta vuotta, koska minulla ei ole tarvetta ärsyttää sinua.
Millä perusteella naisiin suunnattu katkeruus ei ole naisvihaa? Yhtä naista kohtaan suunnattu katkeruus olisi vain katkeruutta, eri asia jos se on suunnattu koko naissukupuoleen.
En myöskään ala lukea sivutolkulla tekstiä jossa ei ole päätä eikä häntää. Ja alan kyllä kommentoida sitä kokonaan lukematta, jos "ulina" on kirjoitettu vastauksena minun kommenttiini. En minäkään kirjoita kilometrin mittaista vuodatusta ja sitten ihmettele, jos joku ei sitä jaksa lukea.
Minä puolestani en toivota sinulle hyvää joulua tai uutta vuotta, koska minulla ei ole tarvetta ärsyttää sinua.
Missähän vaiheessa olen kertonut olevani katkera juuri naisia kohtaan? Kerro nyt ihmeessä. Vai oletitko nyt vain siitä kun kirjoitin siitä mitä naiset ovat vaatineet minulta?
Sivutolkulla tekstiä? Ei varmaan olisi edes A4 tullut täyteen, ja se voidaan käsittääkseni laskea yhdeksi sivuksi. Käsittääkseni ainakin seitsemän ihmistä on löytänyt pään ja ilmeisesti hännänkin tekstistäni, miksi sinä et löytänyt?
Saanko kysyä, että mikä järki on kommentoida kokonaan lukematta jos ei tiedä mitä kommentoi? Näitä kaltaisiasi kommenttisankareita näkee iltalehtien keskusteluosiossa kun ei ole luettu uutista vaan pelkkä otsikko, sitten onkin jo kiire kommentoimaan ihan mitä sattuu kun oletetaan asioiden menneen niinkuin he ajattelevat. Ei kaikkeen ole pakko kommentoida vaikka se sinun viestiisi onkin vastattu, itsekin lopetan kanssasi keskustelun tähän viestiin, koska tämä keskustelu ei johda yhtään mihinkään.
Terveisin Naispelko22
Mutta meillähän on oikeus siihen :)..En ota tässä varsinaisesti kantaa kaverien aikaisempiin teksteihin.