Vierailija

https://www.youtube.com/watch?v=0CUk8XPI3bY

Kaunis ja ihana Jenni <3<3<3

T. mies

Kommentit (8)

Vierailija

Ruma kääkkä joka meni pilaamaan Mustien leskien esittelyvideon totaalisesti. Hyi. Pitikin tunkea väkisin tuohonkin mukaan.

Vierailija

Ruma kääkkä joka meni pilaamaan Mustien leskien esittelyvideon totaalisesti. Hyi. Pitikin tunkea väkisin tuohonkin mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ruma on ja kääkkä myös. En silti usko että Jenni tunki tuohon "väkisin" mukaan, vaan häneltä pyydettiin tuota biisiä ja osallistumista videoon. 

Vierailija

Onko mulla joteskin sairas nais-maku mutta mun mielstä Jenni on ihan hvetin kaunis nainen. Tuota videota kun katsoo on kyllä eroottinen lataus. etenkin tuo kohta missä valkonen ohut  mekko näkyy läpi...antasin vasemman kivekseni jos saisin ees kerran rakastella jenniä.

m24

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onko mulla joteskin sairas nais-maku mutta mun mielstä Jenni on ihan hvetin kaunis nainen. Tuota videota kun katsoo on kyllä eroottinen lataus. etenkin tuo kohta missä valkonen ohut  mekko näkyy läpi...antasin vasemman kivekseni jos saisin ees kerran rakastella jenniä.

m24

Sulla on sekä sairas naismaku että olet homo. Mene hoitoon.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat