Vierailija

Olen 15v, ei edes tekstiviestiä. Uusi perhe, vanha minä 😐

Kommentit (15)

Vierailija

*halaus* Ikävä kuulla. Toivottavasti kuitenkin tiedät, että olet ihana ja arvokas ihminen, vaikka isäsi ei sinuun pitäisikään yhteyttä. Hyvää loppuvuotta ja parempaa alkavaa sellaista sinulle!

Vierailija

Sama täälläkin. Vanhemmat erosi kun minä oli 5 ja pikkuhiljaa yhteydet katkes. Isällä nykyään uusi perhe ja minä en ole häntä nähnyt reiluun seitsemään vuoteen. Ikää itselläni nyt 25 ja onneksi kuvioissa aivan ihana isä"puoli", joka minut viime vuonna saattoi alttarillekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sama täälläkin. Vanhemmat erosi kun minä oli 5 ja pikkuhiljaa yhteydet katkes. Isällä nykyään uusi perhe ja minä en ole häntä nähnyt reiluun seitsemään vuoteen. Ikää itselläni nyt 25 ja onneksi kuvioissa aivan ihana isä"puoli", joka minut viime vuonna saattoi alttarillekin.

Arvon rinsessa tuskin OIKEAA isäänsä edes häihin kutsui.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Arvon rinsessa tuskin OIKEAA isäänsä edes häihin kutsui.

Eipä ollut tarvetta, OIKEA isän ilmoitti mielipiteensä meidän häihin silloin ku siskoni meni hieman minua aiemmin naimisiin ja isä ilmoitti että tulee paikalle vain jos isäpuolta ei kutsuta. Valinta ei ollut vaikea.

Vierailija

Kyllähän minä tämän tiesinkin. Olen itse yrittänyt pitää välejä isään mutta hänelle ei ole enää kahteen vuoteen sopineet tapaamiset. Äiti kyllä on lohduttanut samoin mummot ja papat. Silti odotin, josko isä tänä jouluna 😢

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään halua. Sinä olet entinen lapsi, arvoton ja olematon. Vain nykyisillä lapsilla on merkitystä ja niin sen kuuluu mennäkin. Mennyt on mennyttä.

Toivottavasti et ole tosissasi!

Vierailija

Isäsi ei ymmärrä arvoasi. Toivottavasti menettää uuden perheensä ja alkaa miettimään mitä tuli tehtyä.
Voimahalaus sinulle ja potku isäsi haruksiin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään halua. Sinä olet entinen lapsi, arvoton ja olematon. Vain nykyisillä lapsilla on merkitystä ja niin sen kuuluu mennäkin. Mennyt on mennyttä.

Toivottavasti et ole tosissasi!

Toivottavasti ja toivottavasti. Näin se asia vaan on. Miettikää sitä kun alatte kakaroita vääntämään.

Vierailija

Jo piti tähänkin ketjuun tulla noiden häiriintyneiden päänaukojien päästelemään aivo-oksennuksiaan meidän kaikkien ihailtavaksi. Käskisin teitä häpeämään mutta tuskinpa osaisitte, joten ei maksa vaivaa. Tsemppiä ap, toivon kovasti, ettet anna noiden parin apinatarhasta karanneen lannistaa sinua. Anna surun ja vihankin tulla pintaan, sillä tunteiden läpikäyminen auttaa sinua toipumaan ja pääsemään asian kanssa ajan mittaan sinuiksi. Onneksi sinulla on äitisi ja isovanhempasi, jotka lohduttavat ja ovat tukenasi. Olen hengessä mukana!

Vierailija

No, sitten kun isäsi makoilee vanhainkodissa eikä kukaan käy häntä katsomassa - välttämättä edes se uusi perhe josta siitäkin voi tulla vanha - niin siellä on aikaa miettiä

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tiedätpähän mikä omia kakaroitasi odottaa.

Vierailija

Älä sure pieni metsän lude, vielä välkkyy elon kude 😙

Niin se menee, että metsä vastaa kuin sinne huudetaan, isäsikin saa vielä ansionsa mukaan. Muista että olet arvokas ja tärkeä isästäsi huolimatta.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat