Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Ikäsi?

Ap: Burberry, ikä 38

Sivut

Kommentit (37)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Tosi vaikea!
Jos kyse pelkästään vaatteista, eli ei kengät ja laukut, niin tod näk Gucci tai Burberry Prorsum. Diane von Furstenberg ehkä, tosin päällysvaatepuoli ei hyvä.

Vierailija

Rehellisesti sanottuna ei mitään hajua, en ole kiinnostunut kalliista vaatteista tai tiedä niistä mitään. Iha hyvä koska tulot alle tonnin per kuukausi.

N23 opiskelija

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En tiedä yhtään luksusmerkkiä millaisia ovat edes. Ikää 45.
En minäkään. :) Luksus menisi ihan hukkaan minulla. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Miksi vastaat sitten?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Miksi vastaat sitten?
Anteeksi, tämä oli kuitenkin ihan kiinnostava aihe, huomasin, että vaikka nuo jotkut merkit ovat minulle niminä tuttuja, en kyllä tunnistaisi niitä ellei, joku sanoisi, että nyt on sitä ja sitä merkkiä. Pahoittelut ap:lle, että vastasin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Saako valita hyvän räätälin palvelut?

Mies, 33 vuotta

Ompelijalla minäkin mieluummin teettäisin omien mittojen mukaan. Myös käsin neulottuja (100% villa) asuja tilaisin.
N49

chinchi

Vierailija kirjoitti:
Rehellisesti sanottuna ei mitään hajua, en ole kiinnostunut kalliista vaatteista tai tiedä niistä mitään. Iha hyvä koska tulot alle tonnin per kuukausi.

N23 opiskelija

Mites sun kulttuurisen viitekehyksen nyt käy? Ostelet elloksen ja vero modan burberryguccimulberry- kopioita ja ajattelet olevasi tyylikäs? Sieltä löytyy kyllä ihan heidän omienkin suunnittelijoiden ajatusten tuotoksia kunhan omaat edes hiukan muotoilun ja kulttuurin lukutaitoa.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat