Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eikös tää oo vähän ristiriitaista? (Ninni Laaksosen kommentti)

Vierailija
13.02.2006 |

Tää oli yhtenä kysymyksenä Iltalehden vv lehden haastattelussa.

Saako lasta tukistaa, jos tämä ei toistuvista kehotuksista huolimatta lakkaa hakkaamasta toista lasta?

Ninni vastaa: SAA. Olen perinteisen kasvatuksen kannalla. Jos kotona ollaan liian lepsuja, voi sejohtaa esim. koulukiusaamiseen. Toista EI SAA SATUTTAA henkisesti eikä FYYSISESTI.

Ei kovin hyvä vastaus, ensin sanoo että saa tukistaa ja sitten seuraavassa lausessaa ei saakaan. Kyllä huomaa, että on vielä nuori ja kokematon tyttönen.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää joka vaiheessa teeskennellä, että missiksi valitsemiseen vaikuttaisi joku muukin juttu kuin ulkonäkö?? Ei mua kiinnosta, mitä missit asioista ajattelevat, niiden työ on näyttää hyvältä.

Vierailija
2/13 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti kukaan meistä ei tiedä, millainen hän ehkä äitinä olisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

osata ottaa kantaa asioihin ja se, että teeskennellään, että missihommassa olisi muka joku muukin pointti kuin ulkonäkö.

Vierailija
4/13 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö puhuu ihan mitä sattuu, ei ole ehkä miettinyt mielipiteitään kauhean tarkkaan : )

Vierailija
5/13 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietis vaihtoehtoja, tuut huomaamaan, että ainoa vaihtoehto on puuttua tilanteeseen fyysisesti, ja erottaa tappelupukarit (olipa sitten kantamalla toinen eri huoneeseen tai tukistamalla).

Vierailija
6/13 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan se että missukka puhuu mitä sattuu.

ap

Vierailija
7/13 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli lopettaa väkivalta väkivalloin!! Niin missä se pointti??

Vierailija
8/13 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mielestäni pointti on ihan selkeä, eli jotta säästyttäisiin isommalta väkivallalta (toisen hakkaamiselta), saa tarvittaessa esim. tukistaa. Eli joskus se tukistus tarvitaan siihen oivallukseen, että hakkaaminen on väärin.

Eikö täällä kukaan koskaan ole saanut lapsena selkään, kun on nujakoinut sisaruksensa kanssa? Minä olen, ja enpä ole sittemmin ketään väkivalloin kohdellutkaan.

Vierailija
9/13 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat lapset nujakoi, eikä niihinkään puututa tukistaen.

10

Vierailija:

Eikö täällä kukaan koskaan ole saanut lapsena selkään, kun on nujakoinut sisaruksensa kanssa? Minä olen, ja enpä ole sittemmin ketään väkivalloin kohdellutkaan.

Vierailija
10/13 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat lasten tapella niin kauan kuin on toisella otsa auki?

Vierailija
11/13 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä PUHUTAAN, jos ei tepsi kannan riidankylväjän toiseen huoneeseen miettimään, satuttamatta lasta...

Mä ihmettelen miten voisin opettaa lapsille ettei toista voi satuttaa, jos satutan itsekin?

Vierailija
12/13 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset tappelevat ja nujakoivat. Sana ei mene perille. Sinä menet väliin ja TUKISTAT jompaa kumpaa/molempia. Mitä ihmettä?? Tuohon on niiiin asurdi tilanne, ettei voi mitenkään käsittää, että tuo on jonkun mielestä järkevä, AINUT toimintamalli!!

Vierailija
13/13 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyajan missit ja missiehdokkaat ovat niin samperin tyhmiä ja leuhkoja.

Kaikki on hyvin, kunhan pääsee kantamaan jotain typerää helyä ja lehtien lööppeihin. Siinä kaikki.