Anaaliseksi
Voiko joku kertoa omista anaaliseksikokemuksista ja mitä mieltä olette.
N32
Kommentit (228)
Meillä anaaliseksiä harrastetaan n. 2 kertaa kuussa. Olen fyysisesti nainen, mutta tahtoisin miehenikin kokevan, mitä on anaaliorgasmi. Yhdessä siis seksikauppaan katselemaan sopivankokoista strap-onin tappia. Kokeilkaa estoitta, mukavaa se on molemminpäin.
Nim.Tahtoo tuottaa nautintoa,N29 neljä lasta, poikuus yhä tallella :(
halua nauraa ääneen kun lukee eräiden "tuomaan torvien" ja ilmeisen estoisten ihmisten kirjoituksia.
Ei, se ei tee estoiseksi jos ei esim anaaliseksiä halua mutta se että tuomitsee ja arvostelee muita sen pperusteella, se tekee ihmisestä hyvin estoisen ja reppanan.
Luojan kiitos en tunne yhtäkään kaltaistanne pienimielistä-ja sieluista ihmispoloa.N35
Olenko estoinen ja reppana kun tuomitsen ja arvostelen eläimiin sekaantujia? anaaliseksi kuuluu samaan kastiin ja ihmisen ei tulisi hyväksyä kummankaan osapuolen vaatimuksia anaaisekin saralta
n21
Eläimiin sekaantuminenkin on vain yksi seksuaalisuuden muoto, jota mielestäni tulisi toteuttaa vain, jos se miellyttää molempia osapuolia, samoin, kuin anaaliseksinkin toteuttamisen kanssa. Et kysy minulta "estoinen reppana" mutta näkökulmastani käsin katsottuna olet minua estoisempi, mutta tuskin sen takia kuitenkaan reppana. Tavallisen vaniljaseksin kannattajilla lienee helpompaa. Meitä kun on niin paljon erilaisia, kuin on ihmisiäkin.:)
nim:N29 äiti-ihminen
mutta mies sanoi, että minun toiveestaini kyllä voisi hommaa testata. En vaan oikein tiedä, miksi..
Pelkään kipua (
Perse repeää 100% varmuudella, siinäpä sitten kuljette vaipoissa.
Olen täysin samaa mieltä. Mene itseesi !
Kun ihmiset (lähinnä anaali seksi mollaajat) ei tajua että homo on sellainen mies joka tykkää toisista miehistä muutakin kuin kaverina ja hetero mies on sellainen joka tykkää naisista. Jos anaali tuntuu heteroken mielestä kvalta niin antaa mennä. Kaksi ihmistä saa tehdä mitä haluaa kunhan se on kivaa (sängyssä,ym)
Taitaa noi anaali seksin aliarvioijat olla ite homoja,mutta eivät vaan uskalla tulla kaapista ulos. Ja näyttää sitte epäileville kavereilleen että tätä mieltä mä oon ja kirjotin näin yhelle foorumille että en ole homo. Vittu ootte noloja!!!!
Perse repeää 100% varmuudella, siinäpä sitten kuljette vaipoissa.
Mä todella haluaisin tietää millainen henkilö on näitten häirikköviestien takana. Kuka oikeesti jaksaa vuosikausia suoltaa keskustelupalstoille samoja päättömiä juttuja? Yhtä aikaa säälittävää, pelottavaa ja kiehtovaa. Jännä, hyvin jännä.
mikä on tämä anaalibuumi? melkein jokainen baarista pokaamani uros on kysellyt peppupanoa. mikä helvetti siinä on työntyä reikään josta tulee paskaa? homoiksiko kaikki suomen miehet ovat ryhtyneeet? onneksi olen löytänyt marokkolaisen miehen jolle tämä ei ole mikään fetissi. hän on huomioon ottava ihana herrasmies jonka tapasin viime kesälomalla matkoillani. sieltä päin tulevat miehet tietävät naisen arvon. olemme suunnitelleet yhteistä tulevaisuutta suomessa mutta täällä ollaan hyvin ahdasmielisia. en ikinä uskoisi että tuleva mieheni koskaan yrittäisi työntyä pakoputkeeni joka on vain jätteiden poistoa varten.
että afrikassa kun ei ole muita ehkäisykeinoja kuin b-rappu ja sitä kyllä harrastetaan sielläkin.
että afrikassa kun ei ole muita ehkäisykeinoja kuin b-rappu ja sitä kyllä harrastetaan sielläkin.
Jaha taidat olla persuja kun olet noin ahdasmielinen. Afrikassa on ollut korkeakulttuuria ennen kuin suomessa osattiin edes tulta tehdä. ettäs tiedät. EI afrikkalaiset käytä "b-rappua" ehkäisyyn.
jos mies hyväilisi paikkojani, josta p.... tulee. Pestäänhän kädet wc-käynnin jälkeenkin, joten likaiselta vaikuttaa koko anaalihommat pedissä. Entä munan pesu sitten? Perseen jäljiltä varmaankin kiva hinkata se puhtaaksi.
Entä hajut?
Vastauksestasi näkee kuinka sivistymätön sekä ahdasmielinen olet. Onneksi luonto Darwinin opein pitää huolen siitä että tälläinen henkilö harvoin löytää itselleen kumppania ja pääsisi lisääntymään.
Penikseen voi tunkeutua kakkaa, seurauksena tulehdus ja peniksen poisto. Usein myös kivekset joudutaan poistamaan. Näin luonto pitää huolen siitä, että sairaat yksilöt eivät pysty lisääntymään!
Vastauksestasi näkee kuinka sivistymätön sekä ahdasmielinen olet. Onneksi luonto Darwinin opein pitää huolen siitä että tälläinen henkilö harvoin löytää itselleen kumppania ja pääsisi lisääntymään.
kyllä menettävät paljon ahdasmieliset... Minäkin vastustin ennen anaaliseksiä, mutta kerran kokeiltuani yllätyin kuinka nautittavaa se voikaan olla. Ja itse kiihotun lisää, kun mies käy niin kuumana anaaliseksin aikana. Jo pelkästään miehen päällä ratsastaessa peräaukon hyväily kiihottaa todella paljon.
kyllä menettävät paljon ahdasmieliset... Minäkin vastustin ennen anaaliseksiä, mutta kerran kokeiltuani yllätyin kuinka nautittavaa se voikaan olla. Ja itse kiihotun lisää, kun mies käy niin kuumana anaaliseksin aikana. Jo pelkästään miehen päällä ratsastaessa peräaukon hyväily kiihottaa todella paljon.
Mä olin kans ennen ihan vastaan,olin kokeillu 4 kertaa kahden eri miehen kanssa ja se otti todella kipeetä, en osannut rentoutua eikä ollu mitään lämmittelyä.Kokeiltiin mieheni kanssa nyt 4 vuoden jälkeen uudestaan ja lämmitteli ensin kunnolla sormilla samalla kun pantiin, joka tuntu jo aivan sairaan hyvältä ja sit pisti kunnolla liukkarilla liukastetun kullin pyllyyn, osasin rentoutua ja se oli aivan taivaallista,niin vain käänsin minäkin kelkkani :p ja mies oli aivan taivais kans, ehdottomasti haluun lisää :)
perse repee verojen takia ei nussimisen ?
ja vielä raskaana oleva sellainen, tunnustaa peppuseksin olevan erittäin ihanaa omasta mielestä. Eläessäni en ole orgasmia saanut, mutta peppupanossa olen päässyt lähelle tätä ihmeellistä tapahtumaa.
Sanokaa vain sairaaksi yms, en voi sille mitään että pidän siitä ja harrastan sitä muutamia kertoja vuodessa!
N27
suurin osa panoista ja tyttöystävistä on pyytänyt kakkoseen, mutta en ainkaan viellä ole lämminnyt asialle.. mutta saatan harkita. Exäni jopa kävi vieraissa kun en pannut kakkkoseen.
mut noita homo juttuja en ymmärrä yhtään, kumminkin se on nainen joka sitä yleensä haluaa.
halua nauraa ääneen kun lukee eräiden "tuomaan torvien" ja ilmeisen estoisten ihmisten kirjoituksia.
Ei, se ei tee estoiseksi jos ei esim anaaliseksiä halua mutta se että tuomitsee ja arvostelee muita sen pperusteella, se tekee ihmisestä hyvin estoisen ja reppanan.
Luojan kiitos en tunne yhtäkään kaltaistanne pienimielistä-ja sieluista ihmispoloa.
N35