Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Mistä piditte, mistä ette? Täällä ei ole vielä jaettu, joten osallistun keskusteluun myöhemmin.

Kommentit (18)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En saanut mitään keltään, en edes mieheltäni :-/

Sinäkin suvun musta lammas? Joka jakaa lahjat kaikille, eikä saa mitään. Olen vanhanaikainen, pitäisi siirtyä nykyaikaan, ettei välitä.

Vierailija

Sain aviomieheltäni rihkamakorvakorut, joissa on muovinen pidike takana. Oli ostanut ne käytettynä nettihuutokaupasta. Yritin näyttää iloiselta, mutta olin aika pettynyt ymmärrettävästi.

Päätin että menen ostamaan itselleni lohdukkeeksi oikean korun omilla rahoillani, kun kaupat aukeavat pyhien jälkeen. Onneksi sain sukulaisiltani kivoja kirjoja, suklaata ja kuohuviiniä.

N45

Vierailija

Sain toivomani saunapakkauksen jossa on puinen niskatuki, tyyny ja joulusaunatuoksu. Ihana mausteisen appelsiinin tuoksu leijuu asunnossa vieläkin :) Lisäksi suklaarasian.

Vierailija

Sain mieheltäni yllättävimmän ja kalleimman lahjan koskaan, älypuhelimen, vaikka meillä on taloudellisesti tosi tiukkaa. Muilta en saanut varsinaisia lahjoja, tytär lupasi tuoda Pariisista jotain kun lähtee sinne parin päivän päästä 10 päiväksi, ja äitini osti joku aika sitten minulle ja tyttärelleni Vallilan matot. Meillä ei ole tapana kovin paljon aikuisille ostaa lahjoja.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sain aviomieheltäni rihkamakorvakorut, joissa on muovinen pidike takana. Oli ostanut ne käytettynä nettihuutokaupasta. Yritin näyttää iloiselta, mutta olin aika pettynyt ymmärrettävästi.

Päätin että menen ostamaan itselleni lohdukkeeksi oikean korun omilla rahoillani, kun kaupat aukeavat pyhien jälkeen. Onneksi sain sukulaisiltani kivoja kirjoja, suklaata ja kuohuviiniä.

N45

Muovinen pidike korun takana, heh, koru voi olla silti supertyylikäs jota ei löydy muualta mitenkään joulukuussa. Mutta käytettyinä on kyllä aikas törky. Paitsi ellei jostain speciaalista ole kyse. Jos miehesi näkee sinut jotenkin ylivaativana ja käytettynä, sellaista hälle miten olet itseäsi tuonnut esiin. Ajattelitko ostaa "aidon" korun, ehkä hopeoidun 12 eurolla ovh lähtien. Tervetuloa muotimaailmaan, nykyaikaan. Miehesi on jo edellä sinua.

Vierailija

Mieheltä laadukkaan käsilaukun, vanhemmilta rahaa, lautapelin, hierontalahjakortin ja kirjan, joka vaikutti ihan mun jutulta. Appivanhemmilta kauniin korun. Oli kyllä varmaan parhaat joululahjat koskaan. :)

Äitini osaa aina ostaa parhaimmat lahjat, tänä vuonna hän osti minulle ja miehelleni Mocca Masterin rikkoutuneen tilalle, neljä elokuvalippua, neljä Finnkinon herkkulippua, Oneiron-kirjan, Kun enkelit katsovat muualle-kirjan, sekä kauan toivomani Pentikin kynttelikön! Mieheni lupasi maksaa ruokani Siipiweikot-ravintolassa ja rakkain ystäväni osti minulle taistelevat metsot-tyynyliinan, jota olin myös toivonut. Huomenna menemme vielä isovanhemmilleni ja sieltä on tulossa ainakin kylpylälahjakortti, ihanaa

Vierailija

Mieheltäni sain kaksi loistavaa romaania, pellavapussilakanat ja -tyynyliinat, Coldplayn uusimman levyn ja ihastuttavan hajuveden Jimmy Choolta. Siskoltani sain aikuisten värityskirjan ja hyvää suklaata jaettavaksi mieheni kanssa. Miehelleni annoin hyvän lautapelin ja Adelen uusimman (ja pari päivää sitten lahjoin häntä vielä synttäreidensä kunniaksi.).

Vierailija

Dkny-laukun, Bossin Femme-hajuveden, iPadiin suojakotelon, rahaa, Pentikin astian, Iittalan viinilaseja puoli tusinaa, Babyliss'n ilmakihartimen, tykkäsin tosi paljon kaikista lahjoista, kiitos rakkaat.

Vierailija

Sain ystäväni ompeleman tosi kauniin meikkipussukan, lapsilta itseaskarreltuja joulukoristeita ja kummipojalta itsetehtyjä sytykeruusuja. Arvostan noita kovasti. Miehen kanssa emme ostaneet tänä vuonna lahjoja toisillemme.

Vierailija

Jumppapallon, pari haluamaani cd:tä, lahjakortin kosmetologille, kuulokkeet, neuleen, kauniin kaulakorun, ripsivärin, luomivärin, rintsikat, pikkuhousuja, sukkia, pienen käsilaukun. Tykkäsin kaikista lahjoista. :)

Vierailija

Kaksi laadukasta treenipaitaa ja kahdet treenipöksyt, pehmoset aamutohvelit, mukin, suklaata, teema astiastoa, Pentikin glögimukit, Ipad airin, saunakiulun ja saunatuoksuja.. Ja vähän kosmetiikkaa. Kovasti tykkäsin lahjoista:)

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat