Vierailija

Montako ihmistä (aikuisia ja lapsia) mahtuu juhlimaan 70 neliön kolmioon? Iltabileet, joissa napostellaan jotain pientä ja juodaan viiniä jne. Ihmiset rentoja tuttuja, voivat istua lattialla ja seisoskella.

Kommentit (10)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Montako ihmistä (aikuisia ja lapsia) mahtuu juhlimaan 70 neliön kolmioon? Iltabileet, joissa napostellaan jotain pientä ja juodaan viiniä jne. Ihmiset rentoja tuttuja, voivat istua lattialla ja seisoskella.
Kovassa kännissä voi nussia vaikka 10 samassa huoneessa

Vierailija

Meillä oli 81 neliössä 15 henkeä. Istumapaikat loppuivat kesken, mutta osa seisoskeli tai istui lattialla. Enempää ei mielestäni olisi mahtunut.

Vierailija

Meille on tulossa juhliin n. 15 aikuista ja 10 lasta. Kaipa jotenkin mahdutaan. Pitää varoitella ihmisiä etukäteen, että vähän ahdasta voi olla.

Vierailija

Kuusi on maksimi. Aina ihmettelen mikä ihme vetää suomalaisia asumaan koirankopeissa! Siis maassa on tilaa ja silti pitää asua asunnossa, jossa ei millään saa omaa rauhaa tai tilaa. Minä ja mieheni asutaan omakotitalossa neliöitä on pikkasen vajaa 300. Ja jos Ukon kanssa lapsia saadaan niin sitten on uuden asunnon hankkiminen ajankohtaista. Mieheni Ukko itse rakensi tämän kodin meille pitkästä tavarasta.

MÄ rakastan mun miestä!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Meillä oli 81 neliössä 15 henkeä. Istumapaikat loppuivat kesken, mutta osa seisoskeli tai istui lattialla. Enempää ei mielestäni olisi mahtunut.

:D On varmaan kivaa tulla viettämään iltaa ja sitten istua lattialla!  Ei hemmetti oikein kunnon WT juhlat.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat