Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaihtelun vuoksi: voiko kylmägeeliä käyttää liukkarina?

Vierailija
23.12.2015 |

Liukuvoide on tosiaan loppu, joten olemme käyttäneet kookosöljyä, mikäli haluamme päästä nopeasti hommiin (tyyliin aamulla, jolloin pitkälle ja hartaalle rakastelulle ei ole aikaa).

Olemme joskus laittaneet jäätelömuotteihin vettä ja pakastaneet ne jääksi, että mies minun pyynnöstäni voi työntää sellaisen tapiksi peppuun, kun harrastamme seksiä doggy stylessä.. :D kiihotun siitä aivan valtavasti, joten mies kysyi tässä, voisiko kylmägeeliä käyttää samalla tavalla, vaikkakin liukkarin tavalla, ja josko olisin samanlaisessa fiiliksessä kuin näissä "pitkissä" rakasteluissa. Kyllä mä vireille näissä pikapanoissa tuun, mut en samalla tavalla kuin jääpuikko pepussa, niin jos toi kylmägeeli auttais vähän asiaa.

Onko kellään kokemusta ja jos on, niin millaisia viboja kylmägeelistä saitte? :/ kyselen täällä ensin, sillä tuota ainettahan ei oo varmaan ensisijaisesti tarkotettu intiimialueille, joten en halua sokeasti länträtä itseäni sillä, jos se onkin vaarallista.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joo, seksipalstallehan tää oikeasti kuuluisi, mut ei siellä ikinä ketään käy..

- Ap

Vierailija
2/8 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän kirvelee limakalvoilla tai esim haavoissa eli en kyllä käyttäisi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvetissä voi. Ja vielä pahempi aine on KUUMAGEELI, sellaistakin on. Vittu tuli iskettyä sitä joskus intiimialueelle ja tuskat olivat vähintään kaksi kertaa kovemmat kuin synnytyksessä ja kestivät KAUAN. !!11111

Vierailija
4/8 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiiiiii missään nimessä kannata! Meille kävi kerran niin, että mies levitti kylmägeeliä johonkin kipeään kohtaan en muista enää minne, ja jonkun aikaa myöhemmin seksiä harrastaessa sormetti minua, ilmeisesti kädet oli huonosti pesty ja kylmägeeliä jäänyt käsiin, joista sitä tietenkin tuli minun alapäähäni ja jäi kyllä seksit kesken! Kirveli ja poltteli, vaikka määrän oli oltava melko vähäinen.. Eli en suosittele laittamaan kylmägeeliä millekkään limakalvolle, ellet pidä toooooosi extremeseksistä!

Vierailija
5/8 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta jos on täysin puhdas (=haavaton) limakalvo, niin ei kai siitä nyt niin suurta haittaa voi olla? :/

- Ap

Vierailija
6/8 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mutta jos on täysin puhdas (=haavaton) limakalvo, niin ei kai siitä nyt niin suurta haittaa voi olla? :/

- Ap

No kokeilemalla oppii. Olet jo päättänyt niin anna mennä sitten. Turha itkeä täällä sitten jos ei tuntunutkaan kivalta.

Vierailija
7/8 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun joukkuekaveri laittoi sitä jalkoihin ja luuli pesseensä kädet hyvin. Kävi sit ilmeisesti kusella tai jotain ja ai että sitä kiroilun määrää. Munassa kirjaimellisesti jäätävä polte, joka tuntui hirveältä. En suosittele.

Vierailija
8/8 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääh, no ei kai sitten 😔 kokeilemme sitten muita "viilennyskeinoja" ja jatkossa tyydymme kookosöljyyn. Kiitos neuvoista :)

- Ap