Aladdin ja Paradis -konvehdit kaikkialta loppu!
Tänä vuonna konvehdit loppuivat liianbaikaisun. Eilen menin Tampereella ostamaan. Marketeista ainakin loppu kaikki. Miksi tässä näin kävi. Yleensähän niitä jää alennusmyyntiinkin vielä.
Kommentit (17)
Niit on nyt tilattu niin naftisti. Tiesithän, että Raamattu kieltää mässäilyn?
Muksi niitä on tänä vuonna tilattu liian vähän?
Ikävää. Viidessä kaupassa kävin. 
Vierailija kirjoitti:
Muksi niitä on tänä vuonna tilattu liian vähän?
Ikävää. Viidessä kaupassa kävin.
Hävikin minimoimiseksi, tietenkin!
Mutta miksi tänä vuonna loppui jo ennen aikojaan.aiempina vuosina on riittänyt reilusti joulun jälkeenkin.
Haluan saada ostaa suklaakon ehteja, mutta missään ei ole. Ei ollut eilenkään mielimerkkejäni. Ärsyttää!!
Jouluuni ovat aina kuuluneet tietyt konvehdit. Älytöntä, että molemmat ovat jo aaton aaton aattona loppu kaikkialta.
Mull on muutama tuttava jotka oli ostaneet oikein urakalla suklaarasioita.
Kai ne menee ensi vuonna lahjoiksi sukulaisille, tiedä noista sitten..
Miksi ostaa korikaupalla suklaata?
Olen ap. Olisin ostanut suklaat eilen vasta siksi, että on inhottavaa tietää kaapissa olevan suklaata, jota ei saa syödä. En välttämättä.pusty pidättelemään. En säilö koskaan suklaata kaappeihin. Siksi olen aina ostanut joulun lähellä vasta.
Kohtuutonta, että eilenkään ei ollut enää kaupoissa, kun aatto on vaata huomenna.
Kannattaa käydä pienissä lähikapoissa, tyyliin Siwa. Niissä saattaapi vielä olla hyvin valikoimaa. Muutaman kerran olen onnistunut löytämään lähi-Siwasta jouluna Budapest-konvehteja ja pääsiäisenä Mignon-munia, kun toivo on alkanut jo hiipua. :D
Otsikossa mainitsemiasi konvehteja löytyy vielä omasta lähikaupastani (Helsingissä).
Vierailija kirjoitti:
Nopeat syövät hitaat.
Nopeat syövät, hitaat eivät. Kyllä täällä Jyväskylässä ainakin oli vielä Aladdinia ja Paradisia k-kaupassa.
Tokmannilla oli vielä, samoin Lidlissä. Symphony-rasioita sai kaksi yhteensä 9e.
Onko niissä Maraboun suklaissakin palmuöljyä? Meilläpäin oli torttu- ja piparitaikinat loppu prismasta.
Miten tämä voisi palmuöljyyn liittyä.
Miksette osta korkeatasoisia konvehtirasioita, hintaluokka 20 euroa ja enemmän.
Hervannan Lidlistä just eilen ostin
Juu ja oli cittarista kaikki muutkin loppu. Jotain kääreellisiä oli vielä. Siis esim Geishaa.
Onko suklaan raaka-aineesta pula vai mistä johtuu?