Mies ostamassa joululahjaa
Onko arvailuja mitä saatte miehiltänne joululahjaksi? Osaavatko ostaa jotakin kivaa ilman suoria toiveita? Meillä mies havahtui vasta muutama päivä sitten siihen että mitäs sitä rouvalle jouluksi...ei kuulemma vaan keksi mitään itse ja piti sitten lopulta minulla kirjoittaa hänelle lapulle hajuveden nimi jonka haluan ja niin lähti tänään lappu kourassa mies ostoksille. Viime vuonna oli sama juttu. No, sentään muistaa jotenkin. Välillä olisi vain kiva saada jotakin yllättävää, ajatuksen kanssa hankittua.
Kommentit (19)
On näköjään ostanut kännykän. En tarvitse sitä. En aio edes avata pakettia. Parempaakin käyttöä olisi ollut rahalle.
Vierailija kirjoitti:
On näköjään ostanut kännykän. En tarvitse sitä. En aio edes avata pakettia. Parempaakin käyttöä olisi ollut rahalle.
Mä oisin ikionnellinen edes tarpeettomasta lahjasta :(
Vuosiin en oo mitään saanu
Mun mies kuvittelee joka vuosi että määrä korvaa laadun, ostaa monia pieniä ja usein tarpeettomia lahjoja. Viime vuonna oli esim. paketoinut tossut kahteen pakettiin - toinen tossu toisessa paketissa ja toinen toisessa.... Jos nyt sais edes sen uuden yöpaidan mitä toivoin niin olen tyytyväinen.
Mulle just kerrottiin että "vika ei oo sussa, vaan mussa..." Niin 10 yhteisen vuoden jälkeen taisin saada joululahjaks eron???
En oo vielä keksinyt mitä tehdä, miten reagoida.. ainakin näemmä syön salaattia joulun kun niitä aineksia on, ja riisipuuroa.
Teki mieli jo itkeä sitä että en saa joulukaloja, hahhaa. Mietin noita kaloja sit ensi vuonna.
Tunteet nyt vaan heittelee niin kamalasti.
Vähän ohis nyt tääkin mutta vittu anteeks
Mä annan miehelle puolen tunnin hierontalahjakortin. Ei sisällä oletusarvoisesti happy endingiä. Hieronnan suoritan minä.
Itse saan ehkä villasukat.
Lahjojen osto ei ole meidän vahvin puoli.
mä sain jo lahjani ja avasinkin jo. Mä sain imurin pusseja :)
Meillä on takana 22 yhteistä joulua. Aika vaikeeta on edelleen tuo lahjanosto. Joulu tulee aina yllättäin. Mies kyselee kyllä toiveita. Kestotoiveena on lahjakortti kasvo- tai jalkahoitoon tai hierontaan. Joskus hän ostaa esineitä. Viime vuonna annoin tarkat ohjeet (väriä myöten) yhdestä kivasta esineestä, jonka olin ajatellut ostaa itselleni. Osti sen, mutta väärän värisenä. Oli hankalaa (mahdotonta) esittää tyytyväistä lahjansaajaa.
Ihanaa saada lahjoja, mutta olisi tosiaan kivaa saada joskus lahjaksi yllättävä, mieluinen, omannäköinen lahja. Taidan olla liian vaativa. Siksi parasta olisikin jokin pieni lahja. Tai sitten matka. Kerran sain kylpylälahjakortin, se oli kiva!
Itse ostan yleensä miehen toiveiden mukaisia lahjoja. Kuuntelen tarkasti, jos hän joskus sanoo jostain asiasta, että tuo olisi kiva. Muutaman kerran olen hankkinut jonkin yhteisen reissun ja huolehtinut kaikki varaukset etukäteen. Tänä vuonna saa kuvakirjan meidän yhteisistä reissuista.
Meidän paras joululahja toisillemme on, että lahjoja ei tarvitse ostaa.
Oltiin Tukholmassa pari viikkoa sitten. Selvitti missä on tietyn merkin liike ja vei minut sinne. Käski minun valita minkä haluan. Olin aiemmin maininnut että haluaisin tietyn käsilaukun, mutta en raaskinut käyttää niin paljon rahaa laukkuun. Erittäin mieluinen lahja :)
Saan ainakin matkalaukun. Autotallissa on piilotettuna pahvilaatikko, jossa lukee Samsonite. Muusta en vielä tiedä.
Mies ostaa joka vuosi kaulakorun ja korvikset. Kummatkaan eivät ole yhtään tyyliäni ja kaikenlisäksi en edes käytä koskaan kaulakorua. En kehtaa sanoa, etten halua, kun mies on niin ylpeä lahjahankinnastaan.
Olen saanut kahtena viime jouluna mieheltäni korvikset, vaikka minulla ei ole reikiä korvissa. Katsotaan, miten tänä vuonna menee...
Saan matkan
En tiedä minne
Tiedän milloin
Luulen että leffalippuja :D Ja sit saan taas jännittää, että tuleeko ajoissa töistä vahtimaan lapsia, että pääsen sinne leffaan. No ehkä jonkun kerran vois yhdessäkin mennä..
Viime jouluna ei tainnut ostaa mitään, tänä vuonna taas ulkomaan matkan <3
Ja taas hyvä esimerkki nuorulaisille miksi kannattaa miettiä aika helvetin monta kertaa ennen kuin menee tahtomaan typeryyksiä julkisesti.
Vierailija kirjoitti:
Mies ostaa joka vuosi kaulakorun ja korvikset. Kummatkaan eivät ole yhtään tyyliäni ja kaikenlisäksi en edes käytä koskaan kaulakorua. En kehtaa sanoa, etten halua, kun mies on niin ylpeä lahjahankinnastaan.
En ole enään ostanut koruja, koska ostamani korut ovat ihania, mutta niitä ei käytetä ja ne katoavat.
Mun mies useimmiten ostaa lahjan, ei tarvitse vihjailla. Useimmiten onnistuu yli odotusten. Joskus epäonnistuu. Joskus olemme yhdessä ostoksilla ja mies kysyy esim koruliikkeessä, minkä tahdon ja tiedän silloin hintatason. Meillä on hyvin samanlainen maku, joten luotan hänen harkintakykyynsä.