Luetellaan pahimmat alkoholijuomat!
Kunnon spurgutavarat?
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Jaloviina ja suomalaiset kirkkaat halpisviinat (Suomiviina, Leijona yms.).
Ehkä sen maistaa jos raakana juo. Itse juon sen verran laihoja paukkuja, etten erota (kirkaasta maustamattomasta viinasta) onko kupissa halpaa Suomiviinaa vai kalliimpaa Absolut vodkaa. Maustetut viinat kuten jaloviina on sitten eri asia, niiden maku puskee aina lantringin läpi.
Viski, rommi, sherry, konjakki sun muut. Haluaisin tykätä vaikka viskistä mutta en jotenkin siedä sitä makua :(
Pisang Ambon tai jotain sinnepäin. Vihreää makeaa helvetillistä myrkkyä. Nim. Lantrasin votkan kanssa vuonna 95? joka kerran kun Suomi teki maalin Ruotsia vastaan. Se oksennuksen määrä.
Vierailija kirjoitti:
Viski, rommi, sherry, konjakki sun muut. Haluaisin tykätä vaikka viskistä mutta en jotenkin siedä sitä makua :(
Noi on hirveitä tosiaan kaikki, ainut mikä noista menee on vaalea rommi kolalla.
Last mango. Hyi että, oli ihan kamalaa. Ostettiin kaksi pulloa ja jäi kyllä juomatta.
Vierailija kirjoitti:
Pisang Ambon tai jotain sinnepäin. Vihreää makeaa helvetillistä myrkkyä. Nim. Lantrasin votkan kanssa vuonna 95? joka kerran kun Suomi teki maalin Ruotsia vastaan. Se oksennuksen määrä.
Hyi apua! Myydäänkö tätä vielä?
Peculi-rommi (tulikohan nimi oikein?), 50%. Hirvittävän makuista! Onko vielä myynnissä?
Vierailija kirjoitti:
Miksei akvaviittiä ole vielä mainittu?
Koska se on niin jumalaisen hyvää. Not.
Oikeestaa kaikki muu paitsi salmari, lökö, siiderit, makea valkkari, mustikkashotti, makeat shotit, kaupan keltanen teekossusekotus. Eli kamalia on: kalja, kossu, leijona, tequila, absentti, minttuviina, konjakki, viski, baileys, lonkero. Ne nyt ekana tuli mieleen. Eli aika rajattu valikoima mulla, mitä on hyviä :D
suomi-viina, marskin ryyppy, jne. Yleensäkin kaikki kura jota myydään nimellä joka uppoaa laumaan. Itse juoma on huonolaatuista, mutta urpot ostaa...