Join äsken kaupan vessassa
Pikku putelin konjakkia. Tekeekö kukaan muu koskaan samoin?
Kommentit (13)
Minulla on monesti povitaskussa Bon Aqua pullossa vodkaa. Sitä kun juo irvistelemättä esim. kauppareissulla, niin ei kukaan kiinnitä mitään huomiota, vaikka juot ihan kaupan käytävälläkin.
Ostos reissun lomassa siis.. vituttaa mennä jonnekin baariin eikä ole aikaakaan.
ap
Vierailija kirjoitti:
En oo koskaan tehnyt mutta nyt tekisin jos voisin juoda. Vittu mikä paska päivä.
Miksi sä ap sen joit?
Vierailija kirjoitti:
Minulla on monesti povitaskussa Bon Aqua pullossa vodkaa. Sitä kun juo irvistelemättä esim. kauppareissulla, niin ei kukaan kiinnitä mitään huomiota, vaikka juot ihan kaupan käytävälläkin.
Raakana? Itse join veteen lantrattua viinaa yhdessä kokouksessa noin jossa piti puhua englantia, että sujuisi jouhevammin... alkoholihan jää silleen jännästi pullon seinämiin eri tavalla kuin vesi. En tiedä huomasko kukaan mitään... mistään.
Ap
En koskaan juo vessassa, mutta olen vetänyt herskaa, subuja, piriä, aakkosia ja butaania. Läheisen huoltoaseman vessassa. Sanon vaan että käyn viemässä loton, ostamassa ässä-arvan tms. Vaimoni ja lapsmme eivät ole koskaan huomanneet mitään eivät edes epäilleet. Olen kuiteskin tavallinen isämmaallinnen omassa yrityksessä työskentelevä suomalinen mies joka harrastaa urheilua ja viihdyn perheeni parissa eli lukuunottamatta tätä pikkupahettani ihan tavallinen suomalinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Ostos reissun lomassa siis.. vituttaa mennä jonnekin baariin eikä ole aikaakaan.
ap
Niin, onhan kauppa melkein kuin baari kun sielläkin on ihmisiä ja usein myös musiikkia.
N28
Työmatkajunan vessassa kerran tyhjensin pienen Jägermeisterin. Pakko oli saada vahvistusta iltapäivään, enkä millään kehdannut täydessä junassa muiden nähden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oo koskaan tehnyt mutta nyt tekisin jos voisin juoda. Vittu mikä paska päivä.
Miksi sä ap sen joit?
Joulustressi.. mikään ei valmista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sä ap sen joit?
Joulustressi.. mikään ei valmista.
Ja kämppäkin ihan kaaos. Enempää ei kehtaa juoda..
Vierailija kirjoitti:
En koskaan juo vessassa, mutta olen vetänyt herskaa, subuja, piriä, aakkosia ja butaania. Läheisen huoltoaseman vessassa. Sanon vaan että käyn viemässä loton, ostamassa ässä-arvan tms. Vaimoni ja lapsmme eivät ole koskaan huomanneet mitään eivät edes epäilleet. Olen kuiteskin tavallinen isämmaallinnen omassa yrityksessä työskentelevä suomalinen mies joka harrastaa urheilua ja viihdyn perheeni parissa eli lukuunottamatta tätä pikkupahettani ihan tavallinen suomalinen mies.
Herskaa? Eli... heroiinia? Ja mitä ovat aakkoset. Meikäläisen aakkoset ovat ABC-kirjassa ja karkkipussissa.. Miten voit muka käyttää heroiinia tai subutextia ilman että ketään huomaa? Tai imppaamaan? Oletan että Butaani viittaa siihen.
Omassa vessassa olen. Ja ravintolankin.