Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Onko muita, joille olisi kuolemantuomio, jos joku tuttava näkisi sinut nakkikioskin jonossa tai istumassa esimerkiksi McDonald'sissa? En ymmärrä mistä tämä häpeä tulee. Pizzalla käyminen ei ole jotenkin yhtä hävettävää, vaikken silloinkaan haluaisi kenenkään näkevän minua. (Tämä kaikki siis lähinnä silloin kun olen syömässä yksin!)

Nolointa olisi kantaa kotiin sellaista Hesburgerin paperikassia. Yleensä sujautankin sen muovikassin sisään.

Kommentit (5)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos mainostaisin kaikille olevani tosi gourmet, niin sitten ehkä, mutta muuten ei.

En mainosta mitään. Kyllä se häpeä osittain liittyy siihen epäterveellisyyteen, koska vähemmän noloa olisi käydä jossain vegepurilaispaikassa. Olen aina ihmetellyt miten joku uskaltaa sanoa sivulauseessa, että "kävin mäkissä syömässä". Itse jättäisin aina sen mainitsematta ja jos se olisi jotenkin pakko mainita, niin valehtelisin varmaan syöneeni muualla. -AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

No ei tosiaankaan oo noloa? Mitä helvettiä? Vai oletteko jotain 150kg keijukaisia ja sen takia hävettää? En ymmärrä. Eilen just mies haki illalla mäkkäristä meille hampparit. Ei hävetä yhtään.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat