Vierailija

Lentokentällä otettiin huumenäyte (mennessä ja ulkomaan päässä), edelliskerralla tutkittiin kassit. Laivalta tullessa katsottiin kassi läpi.

Muita?

Kommentit (6)

Vierailija

Kun kävin säännöllisesesti Kiinassa työreissulla, mun matkalaukku avattiin joka kerta. tullin koira ilmeisesti piti sitä epäilyttävänä. Meillä on kaksi koiraa taloudessa joten ehkä se sen takia tykkäsi. Tai sitten meillä on joku salanarkki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Sama juttu mulla. En edes Suomen päässä pääse ilman tarkistusta läpi.
Olen mielestäni ihan tavallinen. Lyhyt, pullea, pukeudun ihan normivaatteisiin. Kampaus tavallinen, en käytä outoja tuoksuja enkä käyttäydy oudosti.

Vierailija

Minut kerran Aasiassa pysäytettiin "satunnaiseen" tarkastukseen ja etsittiin vaatteista ja laukusta jotain räjähdeainejäämiä. Habitus: silmälasit, huppari, lettipää, valkoinen iho. Päästivät menemään ja kun vilkuilin taakse niin huomasin että pysäyttivät samaan tarkastukseen toisen valkoisen silmälasipäisen naisen.

Ehkä saaneet jonkun vinkin tai vastaavaa, kovin satunnaiselta ei vaikuttanut.

Vierailija

mulla hälyttää lentokentän turvatarkastuksessa portti vähän väliä, mutta tuohon olen jo tottunut. Pahimmillaan on kopeloitu sekä minut että laukku. Mutta minkäs sille tekee. Nyt sitten ovat ottaneet käyttöön sen räjähdysaineiden etsimiseen käytetyn pyyhkäisytestin, siihenkin olen "päässyt" jo kerran.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat